printlogo


کد خبر: 239652تاریخ: 1400/10/7 00:00
سوژه روز

یک وزنه‌بردار، سرپرست فدراسیون تکواندو شد
ایران ورزشی - پس از اتمام دوره ریاست سیدمحمد پولادگر در فدراسیون تکواندو، سرانجام حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان سرپرست جدید این فدراسیون رزمی و المپیکی کشورمان را منصوب کرد؛ سرپرستی که از پیشکسوتان و قهرمانان تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان است.
انتصاب جدیدی که در فدراسیون تکواندو صورت گرفته، تا حدودی جالب توجه و غیرمنتظره است. زیرا یک پیشکسوت و قهرمان سابق تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان که از مدیران باسابقه وزارت ورزش و جوانان است، برای سرپرستی تکواندو انتخاب شده است.
فرامرز کیانی‌زاده قهرمان میان وزن اسبق تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان که اتفاقاً یکی از مدیران باسابقه وزارت ورزش و جوانان نیز به شمار می‌رود، همچنین سابقه مدیرکلی ورزش و جوانان استان خوزستان را نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد با حکم حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون تکواندوی کشورمان منصوب شد. 
کیانی‌زاده قرار است تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هوگوپوشان مدیریت این مجموعه را در اختیار داشته باشد.
شهرام اربابی، علی باوقار، علی‌محمد بسحاق، عباس پورسلان، سیدمحمد پولادگر، هادی ساعی، محسن تهرانی، محمد جمشیدی، حسین حسین‌زاده، سیروس رضایی، محسن سترگی، جمشید سهرابی، آرش فرهادیان، وحید فرهنگ و پیوند گلزار برای حضور در مجمع انتخاباتی تکواندو نام‌نویسی کرده بودند که عباس پورسلان، محسن سترگی و آرش فرهادیان با ارسال نامه‌ای به دبیر مجمع از حضور در انتخابات انصراف دادند. پس از آن نیز کمیسیون تطبیق احراز شرایط داوطلبان پست ریاست فدراسیون تکواندو پس از تشکیل جلسه و بررسی مدارک داوطلبان، پولادگر، ساعی، رضایی، حسین‌زاده و جمشیدی را به عنوان افراد حایز شرایط مدیریتی تأیید کرد. مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو نیز قرار است به زودی برگزار شود. حالا باید منتظر ماند و دید آیا حضور کیانی‌زاده که یکی از مدیران باسابقه ورزشی است در این مجموعه تأثیری روی زمان و نحوه برگزاری انتخابات دارد یا خیر؟

 

استعفای رئیس پرحاشیه بدنسازی روی میز دبیر
نصیرزاده سرانجام از فدراسیون کشتی دل کند
عبدالمهدی نصیرزاده رئیس پرسروصدا و حاشیه‌ساز فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان پس از اینکه برای دومین بار مهر تأیید به حکم ریاستش در این مجموعه زده شد، از ریاست سازمان لیگ فدراسیون کشتی استعفا کرد.
عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی پس از ۳ سال فعالیت در فدراسیون کشتی و همکاری با علیرضا دبیر رئیس این فدراسیون، زمانی که به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انتخاب شده بود، بازهم قید سازمان لیگ کشتی را نزد تا همزمان هم در بدنسازی فعالیت داشته باشد و هم در کشتی اما فدراسیون بدنسازی و نحوه انتخاب او در مجمع ابتدایی این فدراسیون به قدری پرحاشیه بود و هیاهو به پا کرد که نهایتاً کار نصیرزاده بعد از کلی ماجرای عجیب و غریب درخصوص ابطال انتخابات و تخلفات انتخاباتی در این مجموعه، به مجمع فوق‌العاده کشید. مجمعی که نهایتاً باز هم اعضای آن با ۴۰ رأی موافق و ۱۹ رأی مخالف نظر به ادامه ریاست نصیرزاده برای ۳ سال آینده دادند تا او همچنان در این فدراسیون پرسروصدا ماندگار شود. نصیرزاده از ریاست سازمان لیگ فدراسیون کشتی کناره‌گیری کرد؛ پس از تأیید رئیس بدنسازی و پرورش اندام برای دومین بار در فدراسیون بدنسازی، او با ارائه استعفای خود به رئیس فدراسیون کشتی رسماً از ریاست سازمان لیگ کشتی استعفا داد که با موافقت دبیر همراه بود.

 


Page Generated in 0.0081 sec