printlogo


کد خبر: 239641تاریخ: 1400/10/7 00:00
اردوگاه آبی

 مخالفت فولاد با تغییر ساعت بازی با استقلال
سید‌محمد علوی مدیر تیم فولاد خوزستان از بی‌اطلاعی باشگاه فولاد نسبت به تغییر ساعت بازی با استقلال پرده برداشته است: «ما به هیچ عنوان در جریان این موضوع نبودیم و کوچکترین هماهنگی از سوی سازمان لیگ با ما نشده است. ما طبق برنامه قبلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، بلیط هواپیما گرفته‌ایم و نمی‌شود که بدون هیچ اطلاعی تمام برنامه تیم ما را به هم بریزند.» سرپرست تیم فولاد با انتقاد از این تصمیم گفت: «ما طی هفته‌های قبل هرگاه از سازمان لیگ خواستیم که ساعت دیدار را عوض کنند، می‌گفتند این امکان وجود ندارد و ما هم اعتراضی نکردیم. اکنون هم با توجه به ساعت پروازی و نبود پرواز دیگر ما مخالف این تغییر ساعت هستیم و بازی باید در همان ساعت قبل یعنی ۱۷ برگزار شود.»
البته که اظهارات مدیر باشگاه فولاد خوزستان کاملاً درست است و سازمان لیگ نباید با تغییرات اینچنینی برنامه‌ریزی خود را زیر سؤال ببرد. متأسفانه در فوتبال ایران بارها چنین اتفاقاتی رخ داده و ساعت برگزاری بازی‌ها بی‌جهت تغییر کرده است و بعید است که این بار نیز سازمان لیگ زیر بار مخالفت باشگاه فولاد برود و احتمالاً بازی در همان زمان جدید اعلام شده، برگزار می‌شود.
 
 
سوت در دست عرب‌براقی
استقلال و فولاد عصر چهارشنبه رخ در رخ هم قرار می‌گیرند. دیداری که از اهمیت بسیاری برای دو تیم برخوردار است. در یازده هفته‌ای که از لیگ بیست و یکم گذشته اتفاقاتی در قضاوت بازی‌های استقلال رخ داده که حاشیه‌هایی را به بار آورده و به همین جهت هر بار نام داور بازی استقلال رسانه‌ای می‌شود، نگاه‌ها به سمت فردی می‌رود که قرار است این بازی را قضاوت کند. کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای این بازی حساس امیر عرب‌براقی را انتخاب کرده است. جلیل شعرانی و عسگر محمدی نیز کمک‌های اول و دوم عرب‌براقی در این مسابقه هستند و محمدحسین ترابیان هم بعد از قضاوت در هفته یازدهم و در دوئل نفت و فجرسپاسی، حالا در نقش داور چهارم دوئل استقلال و فولاد مسئولیت دارد. استقلال و فولاد طبق برنامه‌ای که اعلام شده، چهارشنبه ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی رخ در رخ هم قرار می‌گیرند.

Page Generated in 0.0051 sec