printlogo


کد خبر: 239630تاریخ: 1400/10/6 00:00
درخشش دهقانی در روز باخت سنگ‌ آهک
درخشش گلر ایرانی در لیگ ترکیه

محبوبه دهقانی سنگربان ایرانی تیم کریچ برنو در هفته دوم سوپرلیگ ترکیه، نمایش خوبی را از خود در روز شکست تیمش نشان داد. دهقانی یکی از زنان فوتبالیست ایران است که به تازگی لژیونر شده و به سوپرلیگ ترکیه پیوسته. 
این دروازه‌بان 29 ساله بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری برای لژیونر شدن سرانجام این فصل توانست به رؤیای خود برسد و به عضویت تیم کریچ برنو (سنگ آهک) ترکیه در آید. او در این فصل به سنگربان شماره یک تیمش تبدیل شده و در هر دو بازی کریچ برنو در ترکیب تیمش به میدان رفته؛ 2 مسابقه‌ای که با شکست یاران دهقانی همراه بوده اما محبوبه دهقانی بعد از یک نمایش ضعیف در هفته نخست، جبران مافات کرد و این هفته مقابل تیم آمِد توانست عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد. 
کریچ برنو در این بازی با نتیجه 2-صفر مغلوب حریف خود شد اما سنگربان ایرانی این تیم چند سیو نجاتبخش داشت و اجازه نداد تا به مانند هفته نخست تیمش متحمل شکستی سنگین شود. به رغم تعطیلات کریسمس، سوپرلیگ فوتبال زنان ترکیه در جریان است و یاران دهقانی در هفته سوم، چهارشنبه 8 دی‌ماه مقابل آلتای اسپور به میدان می‌روند که باید دید محبوبه دهقانی موفق به ثبت اولین کلین‌شیت خود در سوپرلیگ ترکیه خواهد شد یا خیر.
 

Page Generated in 0.0048 sec