printlogo


کد خبر: 239619تاریخ: 1400/10/6 00:00
لژیونرها

لیون گزینه اول سردار نیست
آزمون لیگ انگلیس را دوست دارد
 مفسر شبکه تلویزیونی MATCH TV بر این عقیده است اگر پیشنهادهای رسیده به سردار آزمون از سوی دو باشگاه انگلیسی یعنی اورتون و نیوکاسل جدی باشد، او یکی از این دو باشگاه را برای بازی انتخاب خواهد کرد. 
کنستانتین گنیچ، گزارشگر و مفسر برجسته   شبکه تلویزیونی MATCH TV در مورد آینده سردار آزمون می‌گوید: «اگر باشگاه زنیت پیشنهاد جدی برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دریافت کند تردیدی ندارم این کار را انجام خواهد داد تا به سود حداقلی از فروش این بازیکن دست یابد. 
در غیر این صورت قرارداد او را تمدید خواهد کرد تا در آینده با مبلغ بهتری دست به فروش این بازیکن بزند اما در مورد آینده این بازیکن بر این عقیده هستم لیون گزینه اول سردار آزمون به حساب نمی‌آید.
 قربان بردیف، مربی بزرگی که بانی حضور سردار آزمون در فوتبال روسیه بود و تأثیر زیادی روی این بازیکن دارد همیشه می‌گفت سردار آزمون دوست دارد در لیگ برتر انگلیس توپ بزند و در صورتی که پیشنهاد اورتون و نیوکاسل به این بازیکن جدی باشد، به طور قطع راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد و به نظر من لیون گزینه دوم مهاجم تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود.» 
 کنستانتین گنیچ همچنین ادامه همکاری زنیت با سردار آزمون را دور از انتظار نمی‌داند و می‌گوید: «در نقل و انتقالات هر احتمالی وجود دارد. بخصوص اینکه باشگاه زنیت با بالا بردن دستمزد سردار آزمون، او را حفظ کند. این منجر به این خواهد شد که فرصت بهتری برای فروش سردار آزمون در آینده برای خود مهیا می‌کند. از سویی می‌تواند همچنان از گلزنی‌های این بازیکن در خط حمله‌اش سود ببرد و به اهداف فنی مد نظر دست پیدا کند.»
 گفتنی است قرارداد سردار آزمون با تیم زنیت تا پایان فصل جاری است و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هنوز راضی به تمدید قرارداد خود با باشگاه روسی نشده. در این صورت باشگاه روسی در تعطیلات زمستانی این بازیکن را خواهد فروخت تا از آخرین فرصت خود برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بهره برده باشد.
 
 
آغاز مذاکرات دوباره فنرباغچه و زوریا
علاقه قلبی اللهیار: ماندن در اوکراین
قرارداد قرضی اللهیار صیادمنش با تیم زوریا لوهانسک اوکراین به پایان رسیده و او باید به تیم فنرباغچه ترکیه برگردد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم اوکراینی نمایش درخور تحسینی داشته است. 
9 گل در 24 بازی و ثبت 4 پاس گل نشان می‌دهد اللهیار در صورتی که فرصت برای بازی پیدا کند می‌تواند در ابتدای راه فوتبال خود هم بازیکن درخشانی برای تیمش باشد. به همین بهانه در روزهای اخیر تماشاگران باشگاه زوریا به طور جدی از باشگاه خواستند تلاش‌های گسترده‌ای برای ادامه حضور اللهیار صیادمنش در ترکیب تیم داشته باشند اما مشکل اینجاست که باشگاه ترکیه‌ای برای خرید دائمی اللهیار مبلغی را اعلام کرده که در توان باشگاه اوکراینی نیست. 5/3 میلیون یورو. 
در این کش و قوس سایت «milligazete» ترکیه اعلام کرده که باشگاه اوکراینی ارتباطات جدیدی را با باشگاه فنرباغچه برقرار کرده تا همچنان از مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به‌عنوان بازیکن قرضی بهره ببرد. 
این سایت اشاره کرده باشگاه اوکراینی می‌گوید این به سود اللهیار و باشگاه فنرباغچه است، چرا که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با ادامه حضور در باشگاه زوریا لوهانسک به بازیکن باتجربه‌تری تبدیل می‌شود و بدون شک با ادامه این روند به بازیکن گران‌تری نیز تبدیل خواهد شد و در نهایت باشگاه فنرباغچه می‌تواند در ادامه مسیر با پولی بیش از 5/3 میلیون یورو مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را بفروشد.
گویا اللهیار هم برای ادامه حضور در تیم زوریا از باشگاه فنرباغچه درخواست داشته است و گفته اجازه بدهید به اوکراین برگردم. این در حالی است که پیش‌تر رسانه‌های ترکیه‌ای گزارش داده بودند فنرباغچه تمایل دارد در ادامه مسیر از وجود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ترکیب خود بهره ببرد. 
این بازیکن جوان تا سال 2024 با فنرباغچه قرارداد دارد. تغییر در کادر فنی این تیم آینده اللهیار را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است اما باشگاه زوریالوهانسک با امیدواری نسبت به جذب دوباره مهاجم تیم ملی فوتبال ایران مذاکره با باشگاه ترکیه‌ای را ادامه می‌دهد.

Page Generated in 0.0056 sec