printlogo


کد خبر: 239618تاریخ: 1400/10/6 00:00
مصاحبه و خبر

آخر هفته موعد پرداخت بدهی 96 هزار دلاری 
باز ماندن پنجره پرسپولیس گیر بدهی به اوساگوانا
پیش از ظهر دیروز خبر آمد کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، محکومیت سرخ‌پوشان در پرونده مربوط به شکایت کریستین اوساگوانا را تأیید کرده است. گفته شد در نامه ارسالی فیفا به پرسپولیس آمده پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس با توجه به این شکایت که در دادگاه عالی ورزش نیز مورد تأیید قرار گرفت بسته شد.
ساعتی بعد باشگاه پرسپولیس نسبت به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس کماکان باز است و در این رابطه مشکلی وجود ندارد. همچنین اعلام می‌شود در ارتباط با این پرونده، باشگاه پرسپولیس هیچ اعلام جدیدی را از فیفا دریافت نکرده است و تنها یک نامه از وکیل ایشان دریافت شد که خواهان پرداخت طلب موکل خود از سوی باشگاه پرسپولیس شده است.»
باشگاه پرسپولیس موظف است مطالبات ۹۶ هزار دلاری اوساگوانا به همراه پنج درصد از سود سالیانه این مبلغ را واریز کند. باشگاه تا پایان همین هفته فرصت دارد تا این رقم حدوداً سه میلیارد تومانی را پرداخت کند وگرنه پنجره دوباره بسته خواهد شد و پروسه‌ای که برای واریز پول به حساب کالدرون حدود 40 روز طول کشید دوباره در مورد این مهاجم آفریقایی هم تکرار خواهد شد و کار باشگاه را سخت خواهد کرد.
 
 
حلالی: از نظر من هنوز اتفاقی نیفتاده
اسماعیل حلالی سرمربی تیم امید پرسپولیس بعد از قهرمانی نیم فصل و موفقیتی که باعث شد سیل تبریکات به سوی او سرازیر شود در مصاحبه‌ای گفت: اگر به من باشد که می‌گویم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. برای خوشحالی زود است. باید ببینیم در آخر فصل چه جایگاهی را به دست می‌آوریم، هرچند که این مقدار هم سال‌های سال اتفاق نیفتاده بود.وی ادامه داد: از اینجا به بعد کار ما سخت‌تر می‌شود. قبل از این، همین نام پرسپولیس باعث می‌شد حریفان با انگیزه و انرژی بیشتر جلوی ما بازی کنند و حالا با خودشان می‌گویند باید با تیم اول نیم فصل اول بازی کنند.

Page Generated in 0.0055 sec