printlogo


کد خبر: 239614تاریخ: 1400/10/6 00:00
چرا با رادوشویچ سه ساله تمدید شد؟
در 9 بازی، 8 کلین‌شیت داشت، گلر برجسته‌ای هم در بازار نبود

ایران ورزشی – یکی از سؤال‌های بزرگی که این روزها از محمدحسن انصاری‌فرد پرسیده می‌شود تمدید قرارداد عجیب با بوژیدار رادوشویچ آن هم به مدت سه فصل دیگر بوده است که حالا دردسر بزرگی برای باشگاه پرسپولیس ایجاد کرده.
 در این باره انصاری‌فرد در دفاعیاتش گفته در مقطعی که اقدام به تمدید قرارداد این گلر کروات کرده رادو گلر فیکس تیم بوده و در 9 بازی 8 کلین‌شیت داشته است. 
از طرفی با توجه به جدایی بیرانوند از فصل بعد آن فصل پرسپولیس دنبال گلر بوده و با توجه به اینکه گلر آزادی هم در لیگ نبوده که در حد نام پرسپولیس باشد با او قرارداد بسته‌اند. 
انصاری‌فرد گفته برخلاف جوسازی‌های اخیر رقم قرارداد رادو هم چیزی حدود 10 تا 20 درصد اضافه شده و از 190 هزار دلار به 230 هزار دلار رسیده است.
انصاری‌فرد در حالی مدعی شده گلر برجسته آزادی در لیگ نبود که برای ادعایش همکاری با گلر فعلی را مثال می‌آورد و می‌گوید حامد لک هم از ماشین‌سازی به پرسپولیس آمد و همان زمان این خرید انتقادهایی به همراه داشت.
در عین حال بحث مالی زمینه‌ساز مشکلات فعلی رادو با پرسپولیس شد. آنطور که به اطلاع مدیرعامل سابق باشگاه رسانده‌اند طی یک سال اخیر بازیکنان دیگر 5 نوبت دریافتی داشته‌اند اما رادو پول نگرفته و همین مسأله او را عصبانی کرده است.

Page Generated in 0.0047 sec