printlogo


کد خبر: 239605تاریخ: 1400/10/6 00:00
لبرون از کوبی گذشت

علی رضایی
 
 لبرون جیمز فوق ستاره لیگ NBA در روز کریسمس از رکورد کوبی برایانت فقید گذشت.
با اینکه کم کم سن لبرون جیمز دارد به زمان بازنشستگی نزدیک می‌شود ولی او همچنان در حال یکه‌تازی است و رکوردهای دنیای حرفه‌ای لیگ NBA را یکی پس از دیگری می‌شکند. فوق‌ستاره تیم لیکرز و لیگ NBA در بازی صبح امروز تیمش در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا که به شکست ۱۱۵ بر ۱۲۲ تیمش مقابل بروکلین نتس انجامید، از رکورد کوبی برایانت، اسطوره فقید لیکرز گذشت.
 طبق سنت هر ساله، لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا دیدار جذابی از بین تیم‌های مطرح لیگ را برای روز کریسمس انتخاب می‌کند. در فصل جاری این بازی جذاب بین تیم لس‌آنجلس لیکرز که در غیاب آنتونی دیویس، میهمان تیم بروکلین نتس بود و تیم نتس هم کوین دورانت را در اختیار نداشت، برگزار شد.
جیمز هاردن 36 امتیاز، 10 ریباند و 10 پاس گل و پتی میلز 34 امتیاز برای نتس در این بازی کسب کردند. در تیم لیکرز هم لبران جیمز 39 امتیاز، 9 ریباند و 7 پاس گل و راسل وستبروک 13 امتیاز، 12 ریباند و 11 پاس گل داشتند.
کوبی برایانت قبل از لبرون در ۱۶ بازی لیکرز که در ایام کریسمس برگزار شده بودند ۳۹۵ امتیاز به دست آورده بود ولی جیمز با ۳۹ امتیاز در بازی مقابل نتس از رکورد برایانت گذشت. او در حال حاضر ۴۲۲ امتیاز در روز کریسمس در طول ۱۶ سال به دست آورده است. هم‌اکنون کوبی برایانت و لبرون جیمز با ثبت ۱۶ بازی در روز کریسمس، رکورددار لیگ NBA هستند.
 

Page Generated in 0.0056 sec