printlogo


کد خبر: 239603تاریخ: 1400/10/6 00:00
طنزیم
بغلی بگیر، بده بغلی!

هومن جعفری

آوار بدهی‌های مسعودی روی سر پرسپولیس یکی یکی در حال خراب شدن است! آن روزهایی که مسعود سلطانی‌فر چراغ قرمز نشان می‌داد تا سرخ‌ها خود را بدهکارتر کنند، تصور چنین روزی هم دشوار می‌نمود اما همین بدهی‌ها، برای این تیم ستاره که نشد هیچ، یک لیگ قهرمانان را هم از آنها می‌گیرد. امید که ‌ای اف سی جریمه اعمال نکند وگرنه اوضاع خراب‌تر هم  می‌شود!
*
مهدی مهدوی‌کیا با تیم امید خداحافظی می‌کند. لعنت به بعضی پیراهن‌ها که بر تن آدم می‌کنند. امثال مهدوی‌کیاها ستاره‌های این آسمان بی‌ستاره‌اند. به این راحتی خاموش‌شان نکنید.
*
سعی کنید در زندگی‌تان همیشه مهدی تارتار باشید. مثل آینه! مثل کف دست! صادق و صمیمی! هر وقت با پرسپولیس بازی دارد، می‌دانید نتیجه چیست! قدر این آدم‌ها را در این فوتبال هزار چهره بدانید! مهدی تارتار نمک این فوتبال است!
*
یک تشکری هم داشته باشیم از مسئولان فدراسیون فوتبال و فوتبال ایران که هر سه دقیقه یکبار حرفشان را عوض می‌کنند. مثلا در پرونده حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا، یکی‌شان  می‌گوید تقصیر پرسپولیس است، یکی می‌گوید ضعف از فدراسیون بود، یکی می‌گوید تقصیر مدیران دو باشگاه بود!
خلاصه بغلی بگیر، بده بغلی! یک مدت سیرک بازی کنید ملت که رد دادند، به بهانه اینکه یک بار هم بنشینیم و کار اساسی کنیم، قال قصه را بکنید و از زیر بار مسئولیت فرار کنید!
 

Page Generated in 0.0044 sec