printlogo


کد خبر: 239597تاریخ: 1400/10/6 00:00
سوژه

 رضاوند و چشمی دور از ترکیب اصلی
رضایت مجیدی از زوج نیک‌نفس - مهدی‌پور
بیرون نشاندن آرش رضاوند از ترکیب اصلی استقلال برای فرهاد مجیدی رهاورد مطلوبی داشته و مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس که در این پست بازی می‌کنند توانسته‌اند رضایت کادر فنی را جلب کنند. در بازی با پدیده مشهد این زوج در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفت و اینطور که از تمرینات استقلال به گوش می‌رسد، قرار است دوباره این دو بازیکن در کنار هم به میدان بروند و در ترکیب اصلی بازی کنند. مجیدی از سبک بازی مهدی‌پور که همواره در خدمت تیم است و نمایش رو به رشد زبیر نیک‌نفس کاملاً راضی است و به احتمال بسیار زیاد در بازی با فولاد خوزستان از این دو بازیکن بهره خواهد گرفت. در این شرایط آرش رضاوند همچنان روی نیمکت خواهد نشست و نظاره‌گر نمایش این دو بازیکن خواهد بود. روزبه چشمی هم وضعیت با ثباتی در ترکیب استقلال ندارد و او نیز از ترکیب اصلی استقلال فاصله گرفته است. البته مجیدی روی بازگشت روزبه به شرایط آرمانی بسیار امیدوار است و تلاش می‌کند با بازی گرفتن از این بازیکن در میادین گوناگون او را به ترکیب اصلی تیمش نزدیک کند. با این وجود اما باید به یک نکته مهم دیگر نیز درباره پست هافبک میانی توجه داشت. مجیدی در آخرین اظهارات خود تأکید کرده که استقلال نیازمند جذب بازیکن خارجی جدید است. این جمله بدان معنا است که سرمربی استقلال عناصر خط میانی را کافی نمی‌داند و به دنبال تقویت این نقطه است، هر چند که احتمال دارد حذف از لیگ قهرمانان آسیا معادلات را در نقل و انتقالات نیم فصل تغییر دهد و استقلال را به سمت تصمیم‌های دیگر ببرد.
 
 
 زمزمه یک خبر جالب در تمرین آبی‌ها
احتمال دعوت سلمانی به تیم ملی قوت گرفت
روزی که جعفر سلمانی به استقلال پیوست منتقدانی را به دنبال خود می‌دید و برخی بر این باور بودند که این بازیکن در حد و اندازه نام استقلال نیست. سلمانی اما در همان نخستین بازی برای استقلال گل 3 امتیازی به ثمر رساند. گلی که شاید تصور می‌شد اتفاقی است. گلزنی‌های این بازیکن اما به بازی‌های بعد نیز کشیده شد و جعفر در بازی فوق حساس مقابل سپاهان هم گل 3 امتیازی به ثمر رساند. گلی که او را در صدر تأثیرگذار‌ترین بازیکنان استقلال قرار داد. مدافع - هافبک چپ استقلال اما به همین دو گل نیز قانع نبود. در پیروزی پر گل استقلال مقابل پدیده، جعفر سلمانی باز هم اولین گل استقلال را به ثمر رساند تا سهمی مهم در پیروزی استقلال داشته باشد. پیش از گل سوم سلمانی مقابل پدیده اما زمزمه‌‌هایی درباره دعوت این بازیکن به تیم ملی به گوش می‌خورد که حالا این خبرهای درگوشی به تمرین استقلال کشیده شده و صحبت از دعوت قطعی این بازیکن به اردوی بعدی تیم ملی است. اسکوچیچ که نظر مساعدی روی این بازیکن دارد از کرواسی به تهران فرمان داده که بازی‌های جعفر با دقت و موشکافی بیشتر مورد ارزیابی قرار بگیرد و نظر دستیاران سرمربی تیم ملی نیز دعوت این بازیکن به اردوی بعدی تیم ملی است. سلمانی که خودش هم از این موضوع اطلاع یافته در تلاش است با انرژی بیشتری در تمرینات و بازی‌های آینده تیمش شرکت کند تا همین روند ادامه یابد و در فهرست نهایی تیم ملی قرار بگیرد.
 
 
 شارژ مالی استقلالی‌ها در آستانه بازی با فولاد
در فصول اخیر بارها بازیکنان استقلال بابت پرداخت نشدن حقوق خود اعتراض کردند و حتی کار به تحریم تمرین نیز کشیده شد. اتفاقات تلخ فصول اخیر اما در این فصل تکرار نشده و به نقطه پایان رسیده است. مصطفی آجورلو از ابتدای لیگ بیست و یکم تلاش کرده حقوق بازیکنان را در موعد مقرر پرداخت کند تا بازیکنان از این منظر دغدغه‌ای نداشته باشند. در آستانه بازی فولاد خوزستان نیز بازیکنان شارژ مالی شدند تا برای حضور در این بازی مهم از روحیه مناسب برخوردار باشند.

 


Page Generated in 0.0055 sec