printlogo


کد خبر: 239586تاریخ: 1400/10/6 00:00
نیوکاسل- منچستریونایتد، ساعت 23:30
شب سخت
دو تیم در حالی آماده رویارویی می‌شوند که شیوع کرونا باعث شده برگزاری مسابقات لیگ برتر تا آخرین ساعات در هاله‌ای از ابهام باشد

 منچستریونایتد بعد از شیوع ویران‌کننده ویروس کرونا به زمین مسابقه و دیدار در خانه نیوکاسل برمی‌گردد البته اگر کرونا اجازه دهد. شیاطین سرخ موارد متعددی از ابتلا به این ویروس داشته‌اند و از آن طرف تیم ادی هاو نمی‌خواهد چهارمین باخت پیاپی را متحمل شود.
اوضاع در سنت جیمز پارک خوب نیست چون نیوکاسل در سه باخت آخرش 11 گل خورده و کارش برای بقا در لیگ برتر هر هفته سخت‌تر می‌شود. در آخرین بازی روبن دیاز تنها پنج دقیقه لازم داشت دروازه نیوکاسل را باز کند و بعد ژوائو کانسلو، رحیم استرلینگ و ریاض محرز گل‌های دیگر مدافع عنوان قهرمانی را زدند. نیوکاسل با پیروزی چند هفته قبل برابر برنلی امیدوار شده بود اما واقعیت تلخ برایشان آشکار شده و این تیم در آستانه بازی‌های باکسینگ دی نوزدهم است، هم‌امتیاز با نوریچ سیتی با یک بازی بیشتر. حتی واتفورد، تیم هفدهم جدول که سه امتیاز بیشتر از نیوکاسل دارد به خاطر شیوع کرونا دو بازی کمتر انجام داده و این یعنی انتصاب هاو نتوانسته تغییری که مالکان جدید باشگاه انتظارش را می‌کشیدند، در تیم ایجاد کند. نیوکاسل با 41 گل خورده بدترین خط دفاعی لیگ برتر در این فصل را دارد و در سالی که روزهای پایانی‌اش را سپری می‌کنیم، 79 گل خورده و در آستانه ثبت یک رکورد نامطلوب در تاریخ لیگ برتر است. این تیم سه تا از هشت بازی آخرش در خانه را باخته اما منچستریونایتد هم چندان آماده این مسابقه نیست. یونایتد به عنوان یکی از تیم‌هایی که روند آماده‌سازی‌اش به خاطر کرونا مختل شده، برای نخستین بار بعد از 16 روز بازی می‌کند. مرکز تمرین باشگاه بسته شد و بازی با برنتفورد و برایتون به انجام نرسید اما تیم رالف رانگنیک می‌خواهد به همان نقطه امیدوارکننده برگردد.
دو پیروزی یک بر صفر برابر کریستال پالاس و نوریچ سیتی باعث شد یونایتد قبل از بازی‌های دیشب در رده ششم قرار بگیرد با پنج امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال رده چهارمی و البته دو بازی کمتر.
بعد از اخراج اوله گونار سولشر منچستریونایتد شش بازی در رقابت‌های مختلف نباخته و در همه بازی‌های خارج از خانه گل زده بنابراین دفاع به هم ریخته نیوکاسل شب سختی را در پیش دارد. شیاطین سرخ همچنین در چهار بازی آخرش با نیوکاسل به پیروزی رسیده و در هر یک حداقل سه گل زده هرچند نزدیک به سه سال است مقابل این تیم کلین‌شیت نداشته.
 
اخبار تیمی
ایساک هایدن محور نیوکاسل در بازی با سیتی پنجمین کارت زردش را گرفت و برای این مسابقه محروم است برای همین شان لانگستاف می‌تواند وسط زمین بازی کند. فدریکو فرناندس و جمال لوییز هم مصدوم هستند اما وضعیت جونجو شلوی و پل دومت مبهم است. رانگنیک اعلام کرده برای بازی امشب تیم کامل خود را در اختیار دارد به جز پل پوگبا که دوران ریکاوری را سپری می‌کند. این یعنی رافائل واران، آرون وان بیساکا، ادینسون کاوانی و آنتونی مارسیال در سفر به سنت جیمز پارک تیم یونایتد را همراهی می‌کنند همینطور ویکتور لیندلوف که مقابل نوریچ دچار مشکلات تنفسی شد. واران می‌تواند در کنار هری مگوایر به قلب دفاع برگردد اگر شرایط جسمانی خوب خود را پیدا کند اما دیوگو دالوت اصلاً میل ندارد جای خود در دفاع راست را به وان بیساکا بدهد.
 
‌ترکیب احتمالی
نیوکاسل: دوبراوکا؛ مورفی، لاسلس، شار، ریچی؛ آلمیرون، لانگستاف، ویلاک، جوئلینتون؛ ویلسون، سنت ماکسیمین
منچستریونایتد: دخئا؛ دالوت، واران، مگوایر، تلس؛ فرد، مک تامینای؛ سانچو، فرناندز؛ رونالدو، رشفورد
 

 


Page Generated in 0.0073 sec