printlogo


کد خبر: 239585تاریخ: 1400/10/6 00:00
رزمی

بازگشت یعقوبی به لیگ برتر تکواندو
ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران پس از ۴ سال دوری در لیگ برتر به میدان می‌رود.
ابوالفضل یعقوبی، ملی‌پوش سابق تکواندوی ایران که در سال‌های گذشته در مسابقات لیگ برتر حضور نداشت، قرار است پس از 4 سال مجدداً در لیگ برتر تکواندو به میدان برود.
یعقوبی 25 ساله در روزهای گذشته با تیم صنعت مس سونگون ورزقان به توافق رسید تا در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر برای این تیم مبارزه کند. قرار است دارنده مدال برنز جهان در سال 2015، مدال نقره قهرمانی آسیا در سال 2016، یک مدال نقره و سه برنز رقابت‌های گرندپری، مدال طلای نظامیان جهان در سال 2015 و طلای نوجوانان جهان در سال 2012 در وزن 74- کیلوگرم برای تیم صنعت مس سونگون ورزقان به میدان برود.
 
 
 23 تکواندوکار به اردوی تیم ملی زنان رسیدند
مسابقات ورود به اردوی تیم ‌ملی تکواندوی زنان برگزار شد و ۲۳ هوگوپوش جواز حضور در اردو را کسب کردند.
 مسابقات ورود به اردوی تیم‌ ملی تکواندوی زنان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲، با حضور ۴۶ هوگوپوش در خانه تکواندو برگزار شد. در پایان این رقابت‌ها، نگار اسماعیلی، سعیده نصیری، معصومه رنجبر، مبینا نعمت‌زاده، غزل سلطانی، زهرا وطن‌دوست، ناهید کیانی، حدیثه اماره، نسترن ولی‌زاده، فاطمه جعفری، زهرا شیدایی، نرگس میرنوراللهی، تینا مدانلو، کوثر اساسه، یاسمن محمدی، عالمه پوشیان جویباری، کیمیا همتی، مهسا کیادلیری، ملیکا میرحسینی، فاطمه شفیع‌پور، زینب اسماعیلی، زینب اسدی و زهرا کیان، تکواندوکارانی هستند که به اردوی تیم ملی راه یافته‌اند. هدایت این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی است؛ اعظم درستی و راضیه آقاجانپور مربیگری تیم را برعهده دارند. تمرینات تیم ملی تکواندو از امروز (دوشنبه) آغاز می‌شود.
 
 
خانلرخانی، سرمربی مس سونگون شد
 پیام خانلرخانی سرمربی موفق و پرافتخار تیم شهرداری ورامین برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر تکواندو با یک تیم ورزشی به توافق رسید.
بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو از امروز (دوشنبه 6 دی‌ماه) با حضور 11 تیم در خانه تکواندو برگزار می‌شود. تیم صنعت مس سونگون ورزقان یکی از تیم‌های جدید حاضر در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو خواهد بود که برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ برتر با پیام خانلرخانی سرمربی پرافتخار سال‌های گذشته شهرداری ورامین به توافق رسیده است. خانلرخانی بعد از حضور 9 ساله در شهرداری ورامین و کسب 7 عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر تکواندو، چهار قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا و یک عنوان قهرمانی در جام ‌جهانی حالا قرار است با تیم جدید خود در رقابت‌های لیگ برتر تکواندو حضور داشته باشد. به نظر می‌رسد تیم صنعت مس سونگون با جذب بازیکنانی همچون حسین لطفی، محمدحسین پلنگ‌افکن، سروش احمدی، میرهاشم حسینی سعید رجبی، عرفان ناظمی، محمدحسین یزدانی و ابوالفضل یعقوبی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل لیگ برتر است.

 


Page Generated in 0.0065 sec