printlogo


کد خبر: 239579تاریخ: 1400/10/6 00:00
خبر و مصاحبه

عکاشه پنجره تراکتور را بست
در حالی که فقط دو، سه ماه از باز شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه تراکتور گذشته اما حالا به‌خاطر شکایت عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری این تیم باز هم پنجره‌شان بسته شد. جالب‌تر اینکه حمزاوی در 12 مسابقه و 445 دقیقه‌ای که در زمین حضور داشت نه گل زد نه پاس گل داد. تراکتوری که تا اینجای لیگ خوب نتیجه نگرفته و همه امید سرمربی‌اش به جذب بازیکن در نیم‌فصل بود حالا با چالش جدیدی روبه‌رو شده است.
 
 
دارکو بیدوف: ذوبی‌ها هنوز پولم را نداده‌اند
به‌دلیل پرداخت نشدن مطالبات دارکو بیدوف مهاجم صربستانی و شکایت این بازیکن، پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این تیم بسته شده و در حالی که مسئولان باشگاه اصفهانی مدعی شدند به‌زودی پولش را می‌دهند اما تا الان این اتفاق نیفتاده است. دارکو می‌گوید: «من سعی داشتم با باشگاه تعامل کنم و این موضوع دوستانه حل شود. آنها چندین‌بار به من قول دادند از فصل گذشته پولی را که به من بدهکارند بدهند اما به قول‌شان عمل نکردند. در پایان فصل گذشته که به‌سختی در لیگ ماندیم، با مدیران باشگاه به گفت‌وگو نشستیم. با مدیریت وقت باشگاه به توافق رسیدیم من بخشی از طلبم را ببخشم مشروط بر اینکه آنها تا یک ماه بعد مابقی طلبم را پرداخت کنند اما امروز که با هم صحبت می‌کنیم سه ماه از آن زمان می‌گذرد و چیزی به من پرداخت نکردند و من مجبور شدم وکیلم را مأمور پیگیری این پرونده کنم. امیدوارم حالا که پنجره‌شان بسته شده و محروم شده‌اند پول من را پرداخت کنند تا هم مشکل من برطرف شود و هم مشکل خودشان.» او مدعی است هیچ صحبتی با مدیران باشگاه نداشته است: «من هیچ صحبتی با تیم مدیریتی جدید باشگاه نداشتم و قول و قرار من با مدیران پیشین باشگاه بود ولی به هر حال باشگاه موظف است بدهی خود را بدهد.»
 
 
چالش جدید برای منصوریان
صنعت‌نفت تمرین بی‌تمرین
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از ابتدای لیگ برتر تا هفته یازدهم این رقابت‌ها یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند. همین کافی است که آنها قبل از پایان نیم‌فصل برای گرفتن حق و حقوق‌شان تصمیمات جدید بگیرند. آنها وقتی دیدند هیچ اتفاقی نمی‌افتد قصد داشتند در تمرین روز شنبه شرکت نکنند که با پادرمیانی طالب ریکانی کاپیتان تیم‌شان حاضر به تمرین شدند. آنها خیلی امیدوار بودند پس از جلسه‌ای که حدود یک ماه قبل بین علیرضا منصوریان و مدیران باشگاه نفت با استاندار خوزستان برگزار شد، قرار شد شرکت پالایش و پخش آبادان مبلغی را به‌عنوان قرض به این باشگاه پرداخت کند. البته استاندار در آن جلسه این موضوع را مستلزم تأیید شورای تأمین شهر کرده و از فرماندار ویژه آبادان درخواست کرده برای برون‌رفت صنعت‌نفت از شرایط فعلی این موضوع را در جلسه شورای تأمین مصوب کنند. البته با وجود موافقت استاندار خوزستان، تاکنون مصوبه شورای تأمین برای قرض دادن شرکت پالایش و پخش نهایی نشده و همین موضوع سبب دلخوری شاگردان منصوریان شده است. بازیکنان نفت هم در واکنش به حل نشدن مشکلات مالی خود روز گذشته قصد اعتصاب داشتند که پس از جلسه یک‌ساعته با سرمربی خود، از این تصمیم منصرف شدند. به همین دلیل سرمربی تیم صنعت که شاید احتمال می‌داده شاگردانش تمرین نکنند روز گذشته تمرین را تعطیل کرد تا به اتفاق کادر فنی‌اش جلسه‌ای را برای بازی با آلومینیوم اراک برگزار کنند. باید دید آیا امروز آنها حاضر به تمرین می‌شوند یا نه. اگر این مشکلات تداوم داشته باشد بعید نیست در نیم‌فصل قراردادشان را فسخ کنند.

Page Generated in 0.0060 sec