printlogo


کد خبر: 239578تاریخ: 1400/10/6 00:00
نساجی برای فرار از مشکلات زمین چمن به اصفهان می‌رود
میزبانی در نقش‌جهان، هر بازی 270 میلیون!
در هر بازی شاید نزدیک به 300 پرس غذا تهیه می‌کنیم. نمی‌توانیم عواملی که از ساعت 10 صبح تا 6 عصر در ورزشگاه حاضر می‌شوند را به حال خودشان رها کنیم. اینطور نیست که 270 میلیون تومان فقط برای برگزاری یک بازی درون زمین چمن باشد. اگر خودشان هزینه‌های جانبی را تقبل کنند و قراردادها را ببندند، این مبلغ تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند

 
آدریان حسینی  
 
بعد از بازی مس رفسنجان - نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل این باشگاه از میزبانی قطعی شاگردان الهامی در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل حریفانش خبر داد و اظهار کرد مسئولان هیأت فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان با این امر موافق هستند، البته بلافاصله امیر سلطانی قائم‌مقام باشگاه نساجی مدعی شد باشگاه نساجی با مسئولان ورزشگاه و باشگاه سپاهان در حال مذاکره است رقم‌ 270 میلیون تومانی که برای انجام بازی‌های ما در نقش‌جهان مطرح شده خیلی سنگین است. البته هنوز این موضوع قطعی نشده است و به‌دنبال این هستیم که با رقم کمتری به توافق برسیم. حالا مدیرعامل باشگاه نساجی از قطعی شدن میزبانی سپاهان و ورزشگاه نقش‌جهان از بازی‌های نساجی خبر می‌دهد: «قطعاً چهارشنبه در نقش‌جهان از نفت مسجد‌سلیمان میزبانی خواهیم کرد و مراحل اداری و صدور مجوزها انجام شده است. از همکاری سازمان محترم لیگ و هیأت فوتبال اصفهان کمال تشکر را دارم. جا دارد تشکر و سپاس خودم و تمام عوامل باشگاه نساجی مازندران را از شخص محمدرضا ساکت مدیرعامل محترم باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کنم چراکه در سخت‌ترین شرایط زمانی باشگاه نساجی مازندران جهت میزبانی (در روزهایی که از حداقل امکانات بحق باشگاه نساجی مازندران در استان خودمان محروم هستیم) همه‌گونه همکاری را انجام دادند تا در بهترین استادیوم حال حاضر کشور (نقش‌جهان) بازی را برگزار کنیم و شرمنده هواداران خود نباشیم.»
سیدمحمد قریشی مدیر ورزشگاه نقش‌جهان در خصوص اینکه باشگاه نساجی اعلام کرده برای برگزاری بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه نقش‌جهان، مبلغ 270میلیون باید پرداخت کند اینطور می‌گوید: «این مبلغ فقط برای برگزاری یک مسابقه فوتبال نیست. هزینه‌های جانبی مانند بحث تأسیسات، آب و برق، ژنراتور، امورات مربوط به ورزشگاه نقش‌جهان، کارگرها، عوامل برگزاری مسابقه و... را نیز شامل می‌شود. برای حضور پرسنل یگان ویژه، نیروهای کلانتری و اسکورت، آمبولانس، پذیرایی و شام عوامل، توپ‌جمع‌کن‌ها، پزشک و... نیز باید هزینه کنیم. در هر بازی شاید نزدیک به 300 پرس غذا تهیه می‌کنیم. نمی‌توانیم عواملی که از ساعت 10 صبح تا 6 عصر در ورزشگاه حاضر می‌شوند را به حال خودشان رها کنیم. اینطور نیست که 270 میلیون تومان فقط برای برگزاری یک بازی درون زمین چمن باشد. اگر خودشان هزینه‌های جانبی را تقبل کنند و قراردادها را ببندند، این مبلغ تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. 
دقیقاً نمی‌توانم بگویم اما فکر می‌کنم مبلغی در حدود 150 میلیون تومان می‌شود. خود باشگاه سپاهان که ورزشگاه را در اختیار دارد، برای هر مسابقه این هزینه‌ها را پرداخت می‌کند. 
به‌عنوان مثال ما برای هر بازی حداقل 2 میلیون تومان هزینه آمبولانس تجهیزشده را پرداخت می‌کنیم. در کنار این موارد، عوامل هیأت فوتبال، اداره ورزش و جوانان و دیگر ارگان‌های دخیل هم هستند، به‌طوری که باشگاه برای برگزاری یک مسابقه شاید برای هر بازی بیش از 30 نامه به ارگان‌های مختلف از هیأت فوتبال تا اداره برق ارسال می‌کند. ما برای نساجی یا تیم‌های دیگر کیسه‌ای ندوخته‌ایم. هدف‌مان فقط برگزاری بازی است. فینال جام حذفی را نیز اینجا برگزار کردیم. نساجی را از خودمان می‌دانیم و قطعاً همکاری‌های لازم را با این باشگاه برای برگزاری این دیدار خواهیم داشت.
 

Page Generated in 0.0059 sec