printlogo


کد خبر: 239557تاریخ: 1400/10/5 00:00
اردوگاه آبی

بازگشت دو بازیکن سرماخورده!

دو بازیکن جوان استقلال به تمرینات گروهی تیم خود برگشتند. محمدرضا آزادی و بابک مرادی که در سفر به مشهد برای مسابقه با شهر خودرو تیم استقلال را همراهی نکردند، دیروز به محل تمرین رفتند. آزادی در آخرین تمرین استقلال قبل از مصاف با شهر خودرو دچار مصدومیت شد و مرادی نیز سرماخورده بود. به همین خاطر این دو بازیکن جوان در دیدار با شهر خودرو جایی در لیست تیم‌شان نداشتند. از این‌رو آزادی و مرادی با بهبودی کامل امروز به محل تمرین استقلال رفتند و در تمرینات گروهی شرکت کردند. این دو بازیکن مشکل خاصی ندارند و خود را برای مسابقه با فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر آماده می‌کنند.

 


دانشگر همچنان مصدوم

مدافع استقلال در تمرین روز گذشته تیمش هم حضور پیدا نکرد. محمد دانشگر مدافع استقلال در بازی تیمش مقابل نود ارومیه از ناحیه انگشت شست پا دچار مصدومیت شد و به همین خاطر در سفر به مشهد همراهی آبی‌پوشان نبود. دانشگر بعد از غیبت در بازی با شهر خودرو دیروز به محل تمرین آبی‌پوشان رفت اما بعد از صحبت با فرهاد مجیدی باز هم تمرین نکرد. دانشگر ظاهراً علاوه بر مصدومیتی که از ناحیه انگشت پا دارد، دچار سرماخوردگی نیز شده و به همین خاطر هم با تشخیص کادر پزشکی به استراحت پرداخت تا به بهبودی کامل برسد و بعد به تمرینات برگردد. با این وضعیت مشخص نیست دانشگر می‌تواند در بازی این هفته تیمش مقابل فولاد خوزستان حاضر باشد یا خیر. طی روزهای آینده او مراحل درمانی را سپری می‌کند و وضعیتش روشن خواهد شد.
 


وریا و رشید همچنان دور از تمرین گروهی

بازیکنان تیم استقلال دیروز (شنبه) یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه آرارات برگزار کردند. بازیکنانی که برابر پدیده به میدان رفته بودند، در این تمرین به ریکاوری و سایرین بعد از گرم کردن و کار ساده با توپ، به فوتبال درون تیمی در نیمه زمین مشغول شدند. وریا غفوری و رشید مظاهری در این تمرین به صورت اختصاصی کار کردند. استقلالی‌ها با پیروزی برابر پدیده صدرنشین مسابقات لیگ برتر شدند و در حال حاضر شرایط خوبی دارند. تیم استقلال اما در هفته آتی باید به مصاف تیم فولاد برود که به نظر می‌رسد این بازی برای استقلال سخت است.
 


Page Generated in 0.0051 sec