printlogo


کد خبر: 239552تاریخ: 1400/10/5 00:00
سوژه

نگرانی پنهان مدیران آبی
ضرر دلاری استقلال از حذف احتمالی

به دنبال قوت گرفتن احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا برخی مدیران این باشگاه به موضوع ضرر دلاری ناشی از حذف از این رقابت‌ها اشاره کرده‌اند. روز گذشته در ساختمان باشگاه استقلال صحبت حول این محور بود و برخی مدیران درباره اینکه اگر استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود، این تیم چه میزان ضرر دلاری می‌بیند، گفتمان می‌کردند. استقلال که در سال‌های اخیر همواره در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته بابت به دست آوردن مجوز حضور در این رقابت مبلغی را دریافت کرده و علاوه بر آن نیز مبالغی بابت کسب تساوی‌ها و پیروزی‌ها عاید این باشگاه شده است. از سویی بازیکنان نیز فرصت بیشتر دیده شدن را در لیگ قهرمانان آسیا به جهت حضور در تیم‌های خوب کشورهای حاشیه خلیج‌فارس از دست می‌دهند که این مسأله نیز در تمرین استقلال میان بازیکنان شنیده شد. با توجه به عمق نگرانی مدیران و بازیکنان استقلال بابت حذف احتمالی از این عرصه باید منتظر نظر نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا و پیامد آن واکنش‌ها به این ماجرا بود.

 


احتمال بزرگ در آستانه بازی بزرگ
وریا بازی با فولاد را هم از دست می‌دهد

چهارشنبه‌ای که از راه خواهد رسید، استقلال در ورزشگاه آزادی رخ در رخ تیم فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت. دیداری که برای آبی‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این دیدار در روزی که پرسپولیس هم با سپاهان بازی دارد، از اهمیتی دوچندان برخوردار خواهد شد و آبی‌ها باید با تمام قوا در این بازی حضور یابند. البته در این میدان وریا غفوری فرصت حضور را نخواهد داشت. روز گذشته بار دیگر پزشکان استقلال وضعیت آقای کاپیتان را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد درصد بسیار کمی وجود دارد که این بازیکن بتواند در مقابل فولاد خوزستان به میدان برود. وریا در بازی‌های اخیر استقلال هم غایب بوده و با وجود فقدان او اما استقلال نتایج قابل قبولی به دست آورده است. گفته می‌شود وریا برای بازی با آلومینیوم اراک مشکلی نخواهد داشت و به احتمال زیاد به آن بازی خواهد رسید. استقلال در غیاب این بازیکن از روش 3 دفاع استفاده کرده و اگر این بازیکن به شرایط مناسب بازگردد احتمال دارد که دوباره استقلال با روش چهار دفاع بازی کند.

 


استقلال به دنبال هافبک خارجی

طی روزهای گذشته صحبت‌هایی درباره جذب مارتین توماسف مطرح شده و حتی خبر جذب این بازیکن در برخی رسانه‌های خارجی منتشر شده است اما باشگاه استقلال بنا ندارد این بازیکن را به خدمت بگیرد. یکی از دلایلی که سبب شده برخی گمانه‌زنی را شروع کنند تأیید سرمربی استقلال برای جذب هافبک خارجی است. مجیدی که در عین حال با خبرهایی درباره جذب سعید عزت‌اللهی نیز مواجه شده در تازه‌ترین صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرده که بنای جذب عزت‌اللهی را ندارد و آن هافبک خارجی که مد نظر او است نام‌هایی نیست که در رسانه‌ها به آن اشاره شده است. قرار است سرمربی استقلال در بازه زمانی پیش‌رو تا شروع نقل و انتقالات فیلم بازی برخی گزینه‌ها را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهد و بعد از تأیید نهایی درباره جذب بازیکن مورد نظر خود اقدام کند. این پروسه ممکن است یک ماه طول بکشد و تا آن زمان باید منتظر رسانه‌ای شدن نام بازیکن مورد نظر سرمربی استقلال بود.

 


تابلوی مرخصی ممنوع مقابل خارجی‌ها

خارجی‌های استقلال نمی‌توانند در تعطیلات پیش رو به مرخصی بروند. باشگاه استقلال از خارجی‌های خود خواسته در تعطیلات پیش رو حتماً در ایران باقی بمانند و به تمرینات خود ادامه بدهند. حتی قرار است گابریل پین نیز در ایران باشد و تمرینات خارجی‌ها را زیر نظر بگیرد. یکی از دلایلی که سبب شده فرهاد مجیدی مانع سفر خارجی‌های تیمش شود کسب آمادگی بیشتر است. مجیدی در حالی که از ژستد حمایت می‌کند اما در نهان به دنبال ایجاد آمادگی بدنی بیشتر در این بازیکن است. حتی یامگا نیز که غالباً در ترکیب اصلی استقلال به میدان می‌رود نیز همین وضعیت را دارد و باید در ایران بماند و به تمرینات آماده‌سازی خود ادامه دهد.


 


Page Generated in 0.0060 sec