printlogo


کد خبر: 239539تاریخ: 1400/10/5 00:00
استقلال بَرنده بُرنده
پایان دغدغه‌ها در خط آتش

امیر فروزش
 
استقلال یک پیروزی پرگل در برابر پدیده بحران‌زده به دست آورد تا با یک برد خارج خانه ضمن تکیه بر صدر جدول با انگیزه و روحیه بیشتری در هفته‌های آینده به مصاف سایر مدعیان برود. استقلال در این دیدار به یک گل زودهنگام دست یافت تا در ادامه مسابقه کار را برای خود راحت‌تر کرده باشد.  گل اول و دوم استقلال روی حملات سریع به دست آمد و استقلالی‌ها در این دیدار در این زمینه بسیار خوب کار کردند.
 آنها در زمین پدیده بعد از ازدست دادن توپ با توپ‌گیری سریع فشار را بر روی این تیم حفظ می‌کردند.  هرچند که تیم پدیده نیز در فاز دفاع به حمله روز خوبی را سپری نکرد. در این دیدار روز درخشش پیستون‌های راست و چپ تیم استقلال بود و کوین یامگا و جعفر سلمانی هر دو بسیار خوب کار کردند و با نفوذهای خود در حملات تیم استقلال نقش پررنگی را ایفا کردند.  یامگا کاملا در ترکیب تیم استقلال جا افتاده و توانسته به خوبی جای خالی کاپیتان وریا غفوری را پر کند.  مهدی مهدی‌پور در سمت راست و امیرحسین حسین‌زاده هافبک میانی تیم استقلال وظیفه اضافه شدن به جناحین را بر عهده داشتند تا ضمن ایجاد برتری عددی در حملات، در صورت از دست رفتن توپ نیز بتوانند در بازپس‌گیری مجدد توپ به پیستون‌های خود کمک کنند.
نکته قابل توجه گلزنی هر دو مهاجم تیم استقلال در دیدار روز جمعه بود زیرا تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر در این فصل جای خالی یک مهاجم تمام‌کننده در تیم استقلال کاملا مشهود بود و با گلزنی ژستد و رمضانی کمی نگرانی‌های مجیدی در این خصوص کاهش یافت و هواداران این تیم نیز به آینده امیدوارتر شدند.
 

Page Generated in 0.0054 sec