printlogo


کد خبر: 239530تاریخ: 1400/10/5 00:00
پرسپولیس علیه مجریان تلویزیون
این قسمت محمدرضا احمدی!

ایران ورزشی- دقایقی بعد از پایان بازی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن این باشگاه علیه مجری برنامه فوتبال برتر متنی در رسانه رسمی‌اش منتشر کرد. در این متن باشگاه پرسپولیس از مدل حرف زدن محمدرضا احمدی مجری این برنامه بعد از برد سرخ‌ها گلایه کرده و مدعی شد او کنایه‌هایی را به کار برده که برای ما گویای ناراحتی او از پیروزی پرسپولیس بود. دیروز فیلم کوتاهی از واکنش محمدرضا احمدی در سایت‌ها بازنشر شد که نشان می‌داد این مجری آنقدر که در متن به آن اشاره شده از برد پرسپولیس ابراز ناراحتی نکرده و فقط به این موضوع اشاره داشته که این بازی بحث داوری داشته است. احمدی در ادامه این جمله به مسأله پنالتی پرسپولیس اشاره کرده و اسمی از صحنه پشت محوطه جریمه آورد که مشخص نشد منظورش چه بود.
البته به نظر می‌سد احمدی دچار یک اشتباه کوچک شده و احتمالاً منظورش صحنه مشکوکی بود که دقایق پایانی بازی روی مهدی ترابی اتفاق افتاد و پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند داور باید برای‌شان پنالتی می‌گرفت که نگرفت.
البته بعید نیست که باشگاه پرسپولیس نسبت به این مسأله حساس نشده باشد و ظاهراً این متن شبه‌بیانیه واکنشی است نسبت به تمام مشاهداتی که باشگاه نسبت به مجریان تلویزیونی و برنامه‌های فوتبالی شبکه سه دارد.
به نظر می‌رسد این شکوائیه که قرار بود صبح دیروز به‌عنوان نامه اعتراضی یا گلایه‌آمیز به سازمان صدا و سیما ارسال شود ریشه در مسائل گذشته و متعدد بیشتری دارد وگرنه احمدی حرف خاصی نزد که اینطوری به او حمله کنند.
در عین حال به نظر می‌رسد غالب مجریان تلویزیونی و برنامه‌های فوتبالی بعضاً برای اینکه محکوم به جانبداری از تیم‌های پرطرفدار پایتخت نشوند جانب تیم‌های کوچکتر و کم‌طرفدارتر شهرستانی را می‌گیرند که در برخی مواقع از آن سوی بام می‌افتند و در چنین شرایطی برخی هواداران تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس یا حتی عناصر باشگاه احساس می‌کنند آن مجری یا گزارشگر آنقدر از بردشان ناراحت است که حتی نمی‌تواند این ناراحتی را پنهان کند.
 

Page Generated in 0.0051 sec