printlogo


کد خبر: 239529تاریخ: 1400/10/5 00:00
خبر

هنانوف بهترین شد
مراسم بهترین‌های فوتبال لیگ برتر تاجیکستان جمعه‌شب در شهر دوشنبه برگزار شد  که وحدت هنانوف مدافع تازه‌وارد پرسپولیس با عملکرد درخشانش در فصل گذشته به‌همراه استقلال دوشنبه در لیگ تاجیکستان به‌عنوان بهترین مدافع سال انتخاب شد. این مدافع ۲۱ساله علاوه بر درخشش به‌همراه استقلال، یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی کشورش نیز به‌شمار می‌آید اما در تمرینات پرسپولیس مصدوم شده و باقی‌مانده بازی‌های نیم‌فصل اول را از دست داده است.
 
بدون محروم مقابل سپاهان
در حالی که مهدی ترابی تنها بازیکن در خطر محرومیت سرخ‌ها برای دیدار مقابل سپاهان بود، این بازیکن در دقایقی که مقابل ذوب‌آهن به میدان رفت، کارت زردی دریافت نکرد تا بازی با تیم سپاهان را از دست ندهد. این در حالی است که در آن سوی میدان سپاهان یاسین سلمانی، بازیکن خط میانی خود را به‌علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ در اختیار نخواهد داشت. پرسپولیس هم وحدت هنانوف را به‌خاطر مصدومیت در اختیار ندارد.
 
تمرین در فضایی شاد
تمرین دیروز پرسپولیس بعد از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد و بازیکنان اصلی ریکاوری کردند و ذخیره‌ها تمرین کاملی انجام دادند. نفرات ذخیره به مدت 70 دقیقه زیر نظر کادر فنی بخش‌های مختلف تمرین را انجام دادند که شامل پاسکاری‌های کوتاه، حفظ توپ و مینی‌فوتبال بود. حامد پاکدل و وحدت هنانوف همچنان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های اختصاصی خود را انجام دادند تا با آمادگی کامل به شرایط تیم بازگردند. تمرین دیروز در هوای مطبوع، صاف و پاک تهران و در فضایی عالی بعد از برد جمعه انجام شد و طی آن، بازیکنان با شوخی و خنده تمرین اول هفته را به پایان رساندند.
 
عالیشاه در پی رکورد احمد نور
امید عالیشاه با حضور در بازی با ذوب‌آهن به تعداد 200 بازی برای سرخپوشان ایران رسید. او  یک بازی دیگر در پیش دارد که به رکورد مرحوم هادی نوروزی برسد. همچنین با انجام 13 بازی دیگر به رکورد احمد نوراللهی می‌رسد که با گذر از آن در زمره 10 بازیکن برتر تاریخ باشگاه از جهت تعداد بازی قرار می‌گیرد.
 

Page Generated in 0.0050 sec