printlogo


کد خبر: 239526تاریخ: 1400/10/5 00:00
خبر و مصاحبه

پنجره نقل‌وانتقالات ذوب‌آهن بسته شد
با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن به‌دلیل شکایت یک بازیکن بسته شد. بر این اساس و با توجه به شکایت دارکو بیدوف بازیکن سابق باشگاه ذوب‌آهن، پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه بسته شد. مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل ذوب‌آهن در این باره می‌گوید: «مبلغ بدهی باشگاه به دارکو ۳۰ هزار دلار بوده که یک فرصت یک‌ماهه برای پرداخت آن داشتیم و باشگاه ذوب‌آهن تمام تلاشش را انجام داد تا از طریق ترکیه این پول را در زمان مقرر پرداخت کند. متأسفانه به‌خاطر مشکل تبادلات مالی و بانکی این اتفاق رخ نداد و باشگاه در حال انجام هماهنگی‌های لازم است تا طی هفته جاری از طریق ایران این پول به دارکو پرداخت و این مسأله رفع شود.»
 
 
فلاح: گلی که به سپاهان زدم شانسی نبود
محمدحسین فلاح مهاجم تیم پیکان درباره پیروزی تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «ما با یکی از مدعیان جدی قهرمانی روبه‌رو شدیم؛ تیمی که در لیگ برتر برای هر تیمی می‌تواند یک حریف خطرناک باشد. ما دیروز 90 دقیقه کارهای دفاعی را به‌خوبی انجام دادیم و با آنالیز خوبی که صورت گرفته بود، با برنامه عمل کردیم. خدا را شکر در نهایت سه امتیاز مهم در اصفهان گرفتیم و شرایط‌مان در جدول بهتر شد.» او گل برتری تیمش را در این بازی زد: «این گل نتیجه تلاش همه اعضای تیم بود و خیلی خوشحالم در این برد مهم نقش داشتم. گلی که به سپاهان زدم شانسی نبود، چون همیشه روی شوت‌های از راه دور تمرین می‌کنم. دوست دارم دوباره برای پیکان گل بزنم و بازیکن تأثیرگذاری برای تیمم باشم.» اما چرا دقلیقی بعد از گل اخراج شد: «کارت زرد اولم را به‌دلیل درآوردن پیراهن گرفتم و کارت دومم نیز به‌دلیل خطا روی بازیکن سپاهان بود. نمی‌دانم کارت دوم سختگیرانه بود یا خیر؟ بهتر است کارشناسان نظر بدهند، ولی دوست نداشتم چنین اتفاقی رخ بدهد و تیمم 10 نفره شود.»
 
 
فخرالدینی: آلومینیوم برای قهرمانی بسته نشده
میلاد فخرالدینی مدافع تیم آلومینیوم اراک درباره تساوی تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان می‌گوید: «این مسابقه شرایط خاص خودش را داشت و بازی سنگینی برای ما بود چون گل‌گهر تیم خوبی است و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد که هزینه‌های صورت‌گرفته آنها برای کسب عنوان قهرمانی بوده است. فکر می‌کنم می‌توانستیم در این بازی برنده شویم چون 20 دقیقه آخر کاملاً دست ما بود و امکانش وجود داشت که سه امتیاز برای ما باشد اما مساوی هم برابر تیم خوب گل‌گهر نتیجه بدی نیست.» آلومینیوم به‌همراه استقلال تنها تیم بدون باخت لیگ است: «شکر خدا این نتیجه یکدلی و تلاش و زحمات تمام اعضای تیم از کادر فنی تا بازیکنان در داخل زمین مسابقه است. تمام تلاش ما این است که این روند را ادامه بدهیم و هواداران را شاد کنیم.» اما این تیم چقدر شانس قهرمانی دارد: «به نظر وقتی 19 هفته تا پایان لیگ باقی مانده، چهار امتیاز فاصله بسیار زیادی نیست. باید این را در نظر بگیریم که آلومینیوم برای قهرمانی بسته نشده و آلومینیوم در سال دوم حضور در لیگ برتر تا الان نتایج درخشانی را به دست آورده است. نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و امیدوارم این روندمان را ادامه بدهیم.» آنها این هفته با صنعت‌نفت آبادان بازی دارند: «بازی سختی با نفت خواهیم داشت. خلاصه بازی آنها با فولاد را دیدم و تیم خیلی خوبی بودند که برابر فولاد خوزستان شانس پیروزی هم داشتند. تیم مستحکمی دارند و بازی سختی در زمین آنها خواهیم داشت. امیدوارم با یک روند خوب بیشترین امتیاز را از آبادان کسب کنیم و دست پر به اراک برگردیم.»
 
 
میرجوان: گلم را به همسرم تقدیم می‌کنم
مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان یکی از گل‌های تیمش را به فجرسپاسی زد. عماد میرجوان درباره پیروزی تیمش در این بازی می‌گوید: «ما نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز داشتیم و با همین ذهنیت وارد زمین شدیم. خدا را شکر از ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشتیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. بعد از آن بازی را به‌خوبی کنترل کردیم. البته فرصت‌های گلزنی دیگری نیز داشتیم که اگر دقت می‌کردیم با اختلاف بیشتری فجرسپاسی را شکست می‌دادیم. با این حال خوشحالم که پیروز شدیم و سه امتیاز این مسابقه را به دست آوردیم. من به‌عنوان یک مهاجم همیشه سعی می‌کنم برای تیمم مثمرثمر باشم. خدا را شکر دیروز هم توانستم گل بزنم و گامی مؤثر برای تیمم بردارم. از طرف دیگر بستن بازوبند کاپیتانی نفت نیز وظیفه‌ام را سنگین کرده اما خوشحالم که کادر فنی از شرایطم رضایت دارد و امیدوارم در آینده نیز بتوانم روند گلزنی‌هایم را ادامه بدهم. دوست دارم گلی که زدم را به همسرم تقدیم کنم. او همه سختی‌ها را در روزهایی که من زیاد کنارش نیستم تحمل می‌کند و ممنونم که همراهم است. تقدیم این گل به او کوچکترین کاری است که می‌توانم انجام بدهم.» میرجوان اما بقای تیمش را در لیگ برتر قطعی می‌داند: «‌ما اصلاً به سقوط نفت مسجدسلیمان فکر نمی‌کنیم. تیم ما شخصیت خوب خودش را پیدا کرده و شک نکنید در آینده از پایین جدول جدا خواهیم شد. ما نفرات و کادر فنی خوبی داریم و حرف زدن از سقوط نفت مسجدسلیمان واقعاً خنده‌دار است.»
 

Page Generated in 0.0052 sec