printlogo


کد خبر: 239525تاریخ: 1400/10/5 00:00
هفته یازدهم لیگ یک
ملوان خرجش را جدا کرد

گزارش
آرین برزگر  
 
تیم قشایی شیراز در یکی از مهم‌ترین بازی‌های نیم‌فصلش بدموقعی شکست را متحمل شد. شاگردان مهدی رجب‌زاده که حساب ویژه‌ای روی این بازی باز کرده بودند نیمه اول را بدون گل به رختکن رفتند. برای مس کرمان تساوی در شیراز آن هم مقابل یکی از مدعیان نتیجه خوبی می‌توانست باشد، اما گل دقیقه 52 مهرداد آوخ برای کرمانی‌ها حساسیت بازی را در دقایق پایانی بیشتر کرد. از آن طرف تلاش بازیکنان میزبان هم راه به جایی نبرد و قشقایی بازی مهمی را واگذار کرد.
ملوان هم در رشت سه امتیاز باارزش را نگه داشت. تیم مازیار زارع برای ماندن در صدر، فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار دادند. همین هم باعث شد در 25 دقیقه ابتدایی مسابقه دو مرتبه توسط کاظمی و غلامی به گل برسند اما در ادامه با اینکه خیلی عقب نکشیدند اما به نظر می‌رسد بازیکنان خوشه‌طلایی خودشان را پیدا کرده و راه‌های نفوذ این تیم را بستند و در حالی که مربیان ملوان منتظر شنیدن سوت پایان مسابقه بودند سعید خردمند یکی از گل‌های انزلی‌چی‌ها را پاسخ داد. با این سه امتیاز و نتایج دیگر تیم‌ها، ملوان فاصله‌اش را با رقبایش بیشتر کرد.
آرمان‌گهر سیرجان هم در ادامه نتایج خوب هفته‌های اخیرش این‌بار هم دربی استان کرمان را به نام خود تمام کرد. شاگردان قاسم شهبا در حالی با یک گل تیم مس شهربابک را بدرقه کردند که بازیکنان وحید رضایی هرچه تلاش کردند موفق به باز کردن درازه میزبان‌شان نشدند.
اما در هوای سرد همدان جدال دو تیم شهرداری و خیبر خرم‌آباد برنده‌ای نداشت. این نتیجه به درد هیچ‌کدام از دو تیم نخورد. میزبان نتوانست جایگاهش را بهبود بخشد و میهمان هم فاصله‌اش با مدعیان بیشتر شد.
در اهواز استقلال ملاثانی با دو گل رضا جباری و مهران مستاجران از سایپا پیش افتاد. به نظر می‌رسد مشکلات نارنجی‌پوشان با تغییر کادر فنی هم برطرف نشده و این تیم برای خروج از بحران و فرار از جمع تیم‌های پایین جدول کار سختی در هفته‌های آینده خواهد داشت. البته برای آنها حسین مالکی در ثانیه‌های اضافی بازی یکی از گل‌ها را از روی نقطه پنالتی جواب داد.
پیروز قربانی سرمربی رایکای بابل که بعد از باخت به ذوب‌آهن در جام حذفی شرایط خوبی نداشت و به‌نوعی با تذکر و اولتیماتوم باشگاه مواجه شده بود به سه امتیاز بازی با شهرداری آستارا نیاز مبرم داشت. تیم او ابتدا روی دفع ناقص مدافع حریف به گل رسید اما در ادامه گل تساوی را دریافت کرد. در ادامه با تعویض‌هایی که انجام داد به گل برتری رسید تا حدودی از فشار خارج شود. شاهین بوشهر هم در ادامه روزهای سخت و ناکامی‌هایش باز هم در خانه شکست خورد. این تیم خوب بوشهری که به نظر می‌رسد مشکلات بسیاری دارد، با دو گل بازی را به تیم شمس‌آذر قزوین واگذار کرد.
ویستاتوربین هم در خانه مقابل استقلال خوزستان و شاگردان سهراب بختیاری‌زاده متوقف شد؛ نتیجه‌ای که در پایان هیچ‌کدام از دو سرمربی را راضی نکرد. ماشین‌سازی تبریز هم در خانه مقابل پارس‌جنوبی جم متوقف شد. تیم تبریزی با این روند کار بسیار سختی در هفته‌های آینده خواهد داشت.
 نتایج هفته یازدهم
ماشین‌سازی تبریز یک پارس‌جنوبی جم یک
آرمان‌گهر یک مس شهربابک صفر
شهرداری همدان صفر خیبر خرم‌آباد صفر
ملوان 2 خوشه‌طلایی ساوه یک
استقلال ملاثانی 2 سایپا یک
 حسین مالکی (3+90 پنالتی)
 قشقایی شیراز صفر مس کرمان یک
رایکای بابل 2 شهرداری آستارا یک
شاهین شهرداری‌بوشهر صفر شمس‌آذر قزوین 2
ویستاتوربین تهران یک استقلال خوزستان یک
 

Page Generated in 0.0053 sec