printlogo


کد خبر: 239519تاریخ: 1400/10/5 00:00
سوژه

طیبی: برخی بازیکنان برای پول آژانس هم مشکل دارند
محمد طیبی مدافع تیم نفت آبادان درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل صنعت‌نفت می‌گوید: «در دربی خوزستان بازی خوبی برگزار شد. فولاد از زمان بازگشت جواد نکونام جان گرفته و نسبت به ابتدای فصل خیلی تغییر کرده است. قبل از این مسابقه می‌دانستیم برای هر دو تیم بازی سختی است. ما هم برای کسب امتیاز به اهواز رفته بودیم و خدا را شکر خوب هم بازی کردیم. اگر خوش‌شانس بودیم می‌توانستیم سه امتیاز را هم به دست آوریم.»
 او با اشاره به مشکلات مالی اینطور می‌گوید: «هفته یازدهم لیگ برتر تمام شد اما تنها تیمی هستیم که هزار تومان دریافت نکرده‌ایم و با جان و دل فقط به عشق هواداران بازی می‌کنیم. بازیکنان هر تیمی جای ما بودند، خیلی وقت پیش دست به اعتصاب می‌زدند و در تمرینات حاضر نمی‌شدند. خیلی از بازیکنان ما جوان هستند و تازه به صنعت‌نفت آمده‌اند. پول نگرفتن شرایط آنها را خیلی سخت کرده است. شاید باور نکنید اما خیلی از بازیکنان ما برای جور کردن پول آژانس هم مشکل دارند. اگر پول نباشد، بازیکن حتی نمی‌تواند تغذیه مناسبی داشته باشد و به خودش برسد. شرایط خیلی سخت است و بچه‌های ما از درون تحت فشار هستند. از مسئولان انتظار داریم بیشتر به فکر نفت آبادان باشند. چهار بازی دیگر نیم‌فصل تمام می‌شود اما هنوز یک ریال دریافت نکرده‌ایم. واقعاً نسبت به تیم ما بی‌توجه و بی‌خیال هستند. بازیکن هم تا جایی می‌تواند این وضعیت را تحمل کند. اگر بازیکن تیم را رها کرده و برود می‌گویند بی‌غیرت است اما برخی‌ هیچ ارزش و احترامی برای تیم ما قائل نیستند. خودم به هر تیمی می‌روم ابتدای فصل پول می‌گیرم اما امسال اولین باری است که یک ریال دریافتی نداشته‌ام. فقط هم به عشق هواداران بازی می‌کنیم. کل بازیکنان ما تنها دلخوشی‌شان این است وقتی از زمین بیرون می‌آییم، هواداران ناراحت نباشند و شادی را به خانه آنها ببریم. اکنون هم نفت آبادان نیاز به شوک مالی دارد. دیگر نیاز نداریم مسئولی به تمرین یا اردوی تیم ما بیاید و برود، بلکه صنعت‌نفت نیاز به تزریق پول دارد. خودم از کار کردن با علیرضا منصوریان لذت می‌برم زیرا مربی کاربلد و خاک‌خورده فوتبال است. از هواداران انتظار دارم بیشتر صنعت‌نفت را حمایت کنند. در هر شغلی اگر فرد پول نگیرد، دلسرد می‌شود. نفت مسجدسلیمان هم مانند ما یک تیم نفتی است اما مانده‌ام بازیکنانش چگونه بر خلاف ما 30، 40 درصد پول‌شان را گرفته‌اند.»
 
 
کوشکی: پاس گل آزاده همانجایی رسید که باید می‌رسید
علیرضا کوشکی مهاجم تیم پیکان تهران درباره برتری 2 بر یک تیمش مقابل سپاهان می‌گوید: «در این چند هفته بازی‌های خیلی سختی داشتیم که شرایط تیم یک مقدار وارد بحران شده بود و تلاش داشتیم شرایط را درست کنیم. سه امتیاز بازی مقابل سپاهان یک شوک مثبت بود و ما را از آن حال و هوا خارج کرد. بازی دشواری در نقش‌جهان داشتیم. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. برای کسب امتیاز به اصفهان رفتیم بودیم و با تلاش همه بچه‌ها و اعضای تیم و کادر فنی موفق شدیم به این هدف دست پیدا کنیم.» او گل اول تیمش را زد و شادی خاصی انجام داد: «شکر خدا این حاصل تلاش همه بچه‌های تیم بود. من این فصل دو پاس گل هم داده‌ام. پاس محمدجواد آزاده دقیق همانجایی که باید باشم به من رسید و من هم تلاش تیم را به گل تبدیل کردم. در هفته گذشته روی مسائل تاکتیکی تمرکز داشتیم و امیدوارم این روندمان ادامه‌دار باشد. شادی گلم را به برادرم تقدیم کردم که به او قول داده بودم در روز تولدش اینطور سورپرایزش کنم و حرف N را نشان دادم.» کوشکی با اشاره به گل دوم تیمش اینطور می‌گوید: «گل فلاح واقعاً استثنایی بود؛ محمدحسین از بازیکنان خوب تیم ماست و واقعاً از آن دسته گل‌هایی بود که هیجان زیادی داشت.» آنها این هفته میزبان پدیده هستند: «پدیده تیم بدی نیست و همه تیم‌ها در لیگ برتر قابل احترام هستند و رویارویی با هیچ‌کدام از آنها آسان نیست. در این بازی هم برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و تلاش می‌کنیم یک برد دیگر به دست بیاوریم.»
 

 


Page Generated in 0.0052 sec