printlogo


کد خبر: 239515تاریخ: 1400/10/5 00:00
استون ویلا – چلسی؛ ساعت 21:00
شاگردان خسته توخل

چلسی در باکسینگ دی با استون ویلا بازی خواهد کرد. فاصله آنها با منچستر سیتی صدرنشین زیاد شده است. ویلا هم در شش بازی اخیر خود با استیون جرارد، 12 امتیاز کسب کرده و حالا در جدول در رده دهم است.
چلسی به دلیل بحران ویروس کرونا مجبور شده در عرض کمتر از یک هفته، سه بازی برگزار کند. آنها البته مقابل اورتون، ولوز و برنتفورد شکست نخوردند و در لیگ دو تساوی کسب کردند و در جام اتحادیه پیروز شدند.
این تیم در دو بازی اخیر خود دروازه‌اش را بسته نگه داشته اما در شش دیدار قبل‌تر 11 گل خورده بود.
ویلا هم درگیر بحران ویروس کرونا است. بازی آنها با برنلی لغو شد و بازیکنان فرصت پیدا کردند که استراحت کنند اما به هر حال آنها شتابی که گرفته بودند را شاید از دست بدهند.
استون ویلا با جرارد در شش بازی چهار برد کسب کرده و تنها برابر من‌سیتی و لیورپول شکست خورده است. اولی واتکینز نتوانسته در حد فصل گذشته ظاهر شود اما این ملی‌پوش انگلیسی در هر حال توانسته در هشت بازی اخیر تیمش، چهار گل بزند.
در چلسی، کالوم هادسون-اودوی و روملو لوکاکو پس از بهبودی از ویروس کرونا به تیم برگشته‌اند اما بعید است توخل ریسک کند و به آنها از ابتدا بازی بدهد. با توجه به اینکه حالا برخی از هافبک‌های چلسی برگشته‌اند، متئو کواچیچ احتمالاً در کنار جورجینیو در خط میانی قرار می‌گیرد و انگولو کانته جلوتر خواهد رفت و کنار میسون ماونت بازی خواهد کرد.
در خط دفاعی، تروو چالوبا به میدان می‌رود. حکیم زیاش دچار مصدومیت ساق پا است و روبن لوفتوس-چیک و کای هاورتز هم به دلیل ویروس کرونا، احتمالاً غایب خواهند بود.
جرارد نگفته که کدام بازیکنانش دچار این بیماری شده‌اند و این دیدار را از دست می‌دهند و به این ترتیب سخت بتوان ترکیب استون ویلا را پیش‌بینی کرد. فقط مشخص است که مارولوس ناکامبا، لئون بیلی و برتراند ترائوره به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.
 
‌ترکیب احتمالی
استون ویلا: مارتینس؛ کش، کانسا، مینگس، تارگت؛ مک‌گین، لوییز، رمزی؛ بوئندیا، واتکینز، یانگ
چلسی: مندی؛ چالوبا، سیلوا، رودیگر؛ جیمز، جورجینیو، کواچیچ، آلونسو؛ کانته، ماونت؛ پولیشیچ
 

 


Page Generated in 0.0039 sec