printlogo


کد خبر: 239505تاریخ: 1400/10/4 00:00
مصاحبه و خبر

اعتراض گل‌گهر به حکم کمیته انضباطی
باشگاه گل‌گهر سیرجان روز پنجشنبه گذشته با ارسال مدارک مورد نظر خود به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، به حکم کمیته انضباطی مبنی بر شکست 3 بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل استقلال، سپاهان و پیکان اعتراض کرد. کمیته انضباطی پیش از این، استفاده تیم گل‌گهر سیرجان از اریک بانیاما، مهاجم گابنی را غیرقانونی تشخیص داد و این تیم را بازنده دیدار برابر استقلال، سپاهان اصفهان و پیکان اعلام کرده بود.
 
 
عنایتی: زمین اجازه نداد بازی کنیم
رضا عنایتی سرمربی هوادار درباره پیروزی تیمش مقابل تراکتور می‌گوید: «فوتبال جانداری را از هر دو تیم دیدیم به تمام بازیکنان تبریک می‌گویم بابت بازی خوبی که انجام دادند و تمام توان‌شان را گذاشتند. البته شرایط زمین به تیم ما اجازه نداد آن فوتبالی را که دوست داشتیم بازی کنیم. زمین شرایط خوبی نداشت ولی تبریک می‌گویم به مجموعه خودم، به بازیکنانی که باغیرت بازی کردند و تمام توان‌شان را برای موفقیت تیم گذاشتند. من خیلی خوشحالم از این بابت که با یک تیم بزرگ بازی داشتیم و مثل بازی گذشته حتی یک موقعیت هم به تیم حریف ندادیم.» او از شرایط فعلی تیمش رضایت دارد: «این برای من خیلی ستودنی است، این نشان می‌دهد که بچه‌های ما به یک خودباوری رسیده‌اند و در فاز دفاعی یک کار تیمی بسیار خوبی را انجام می‌دهیم. خدا را شکر می‌کنم. باید تا فردا از این پیروزی خوشحال باشیم چون بازی‌ها بسیار فشرده و نزدیک به هم هستند و زمان زیادی برای شادی کردن نداریم. ان‌شاءالله بتوانیم این روندی را که از اول فصل شروع کرده‌ایم گام به گام جلو ببریم و ادامه دهیم تا در پایان شرایط خوبی را در جدول داشته باشیم. اسکلت تیم ما مربوط به فصل گذشته است. ما الان 12-13 بازیکن داریم که از یک سال و نیم گذشته با ما بوده‌اند و خدا را شکر از این بابت مشکلی نداریم. بازیکنانی هم گرفته‌ایم که بسیار تاکتیک‌پذیر هستند چون بازیکنان با تجربه‌ای هستند و کارهایی که باید در زمین انجام دهند را به نحو احسن انجام می‌دهند. با برگشتن 3-4 مصدومی که داریم شرایط تیم ما بهتر می‌شود و می‌توانیم خیلی راحت‌تر کار کنیم. بنابه فشردگی که در لیگ است احتیاج داریم همه بازیکنان‌مان باشند. بچه‌ها هنوز به ایده‌آل ما نرسیده‌اند ولی امیدوار هستم که هفته به هفته بهتر شویم و این برد می‌تواند روی روند روبه‌رشد ما تأثیر بگذارد. ما در پی این هستیم که در جدول شرایط بهتری داشته باشیم.»
 
 
کلانتری: باخت به نفت مسجدسلیمان آخرالزمان نیست
علی‌اصغر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز درباره شکست تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان می‌گوید: «پیروزی نفت‌ را ابتدا به این تیم و بعد از آن به مردم خوب مسجدسلیمان تبریک می‌گویم. گل اولی که دریافت کردیم دقیقاً برعکس جریان بازی بود و روی یک ارسال از کناره‌ها و غفلت بازیکنان ما به ثمر رسید. خوب بازی و موقعیت‌ هم زیاد خلق کردیم و در نیمه دوم حاکم مطلق زمین بودیم، ولی 3 امتیاز را نتوانستیم کسب کنیم. آنها روی 2 توپی که به گل تبدیل شد باهوش عمل کردند.» او مسئولیت شکست را برعهده می‌گیرد: «در نیمه دوم می‌دانستیم که آنها روی ضدحملات برنامه‌ریزی می‌کنند. این باخت را به گردن بازیکنان نمی‌اندازم، اینکه موقعیت‌ها‌یمان را به گل تبدیل نکردیم و به آن شکل گل خوردیم مقصر اصلی منِ سرمربی هستم و باید این مشکلات را حتماً حل کنیم. با این باخت آخر‌الزمان نرسیده و وقتی می‌توانیم به این راحتی در مسجدسلیمان فوتبال بازی و روی دروازه حریف موقعیت خلق کنیم باید ببینیم مشکل‌مان کجاست.»
  
 
کمالوند: برد مقابل فجر سرآغازی خواهد بود
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی می‌گوید: «خدا را شکر می‌کنم که لطفش شامل حال ما شد و در یک شرایط سخت توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. به لطف خدا در پنج روز اخیر دو برد خیلی خوب در جام حذفی و لیگ برتر به دست آوردیم. همه با مشکلات تیم ما آشنا هستند. ما آخرین تیمی بودیم که تمرینات خود را شروع کردیم و تمرینات بدنسازی و بازی‌های دوستانه نداشتیم. برگزاری مسابقات لیگ برتر در فاصله چهار روز یک بار نیز باعث شده است که تعداد زیادی از بازیکنان خود را در هر بازی از دست بدهیم اما به لطف خدا برد امروز سرآغازی خواهد بود تا در چهار پنج بازی باقیمانده تا نیم‌فصل به یک نتیجه مطلوب برسیم و در نیم‌فصل دوم با تقویت تیم بتوانیم جایگاه‌مان را در لیگ برتر حفظ کنیم. شاکر خداوند متعال هستم که لطفش شامل حال ما شد و در شرایط خیلی سخت به پیروزی رسیدیم.» او این‌بار از داوری رضایت دارد: «یک تشکر ویژه نیز از تیم داوری می‌کنم که امروز خیلی خوب داوری کرد و هم تیم برنده و هم بازنده هیچگونه اعتراضی در طول 90 دقیقه به تصمیمات داوری نداشتند و این نشان دهنده قضاوت خوب داور بود. امیدوارم این مدل و روند داوری ادامه‌دار باشد و از داورانی مثل داوران امروز استفاده کنند که در صحنه‌ها نزدیک و حاضر باشند و عادلانه و منصفانه قضاوت کنند.»
 

Page Generated in 0.0040 sec