printlogo


کد خبر: 239502تاریخ: 1400/10/4 00:00
مس رفسنجان یک - نساجی مازندران 2
پنالتی‌های تأثیرگذار

بازی از همان ابتدا سرعت خوبی داشت اما این قائمشهری‌ها بودند که به گل رسیدند. دقیقه 38 نفوذ منصوری به عمق و ضربه او را دروازه‌بان مس برگرداندند که جعفری با یک بغل پا آن را به گل تبدیل کرد. دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. در دقیقه 57 مس رفسنجان باز هم صاحب یک پنالتی شد که بازیکنان نساجی به شدت نسبت به آن اعتراض داشتند و بعد از چند دقیقه گادوین منشا گل تساوی را زد. از این لحظه بازی بهتر شد و این‌بار نساجی بود که در دقایق پایانی با خطایی که روی علیاری رخ داد صاحب پنالتی شد که مسی‌ها به آن اعتراض کردند و حسن نجفی آن را به گل برتری تیمش تبدیل کرد.
مس رفسنجان:داود نوشی‌صوفیانی، مجید نصیری، هومن ربیع‌زاده (52-حسن جعفری)، عقیل کعبی، سیدمهدی حسینی، فرشاد محمدی‌مهر (86- محمدرضا سلیمانی)، مهدی ترکمان:(78- فراز امامعلی) مهرداد رضایی، محسن آذرباد، مجید علیاری:(86- علی زارع) گادوین منشا:(78-یونس اکبرپور)
سرمربی: محمد ربیعی
نساجی مازندران:علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیرمهدی جانملکی، مرتضی منصوری، حسن نجفی(84-سعید غلامعلی‌بیگی) محمد قربانی، اکبر صادقی، مهرداد عبدی، رضا جعفری(88-شاهین طاهرخانی) مسعود شجاعی(84- حسین زامهران) کریم اسلامی (88-علی آل‌کثیر)  
سرمربی: ساکت الهامی
 

Page Generated in 0.0060 sec