printlogo


کد خبر: 239500تاریخ: 1400/10/4 00:00
هفته یازدهم لیگ یک
دوئل مدعیان در انزلی، شیراز و کرمان

عرشیا برزگر  
 
در یازدهمین روز لیگ یک بازی‌های حساسی را بخصوص برای تیم‌های بالای جدول شاهد خواهیم بود. فاصله کم امتیازی این تیم‌ها حساسیت بازی‌ها را دوچندان کرده و اصلاً بعید نیست در پایان بازی‌های امروز تغییراتی را در جمع مدعیان ببینیم. تیم ملوان پس از تساوی 1-1 در خرم‌آباد میزبان خوشه طلایی ساوه خواهد بود. تیم ساوه‌ای هفته گذشته پرگل‌ترین پیروزی را به دست آورد. اما بدون تردید یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز در شیراز برگزار می‌شود. جایی که قشقایی از مس کرمان پذیرایی می‌کند. فاصله دو امتیازی آنها اهمیت پیروزی در این بازی را فوق‌العاده افزایش داده، نتیجه این بازی هم قطعاً تأثیر مستقیم در سرنوشت سایر مدعیان دارد.
یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز به میزبانی آرمان گهر خواهد بود. سیرجانی‌ها به مصاف هم استانی و پدیده مسابقات لیگ یک یعنی مس شهربابک می‌روند. شرایط زمین بازی و بازیکنان موجود در دو تیم این انتظار را به وجود می‌آورد که بازی زیبایی را شاهد باشیم.
اما استقلال خوزستان که در پنج بازی اخیر با کسب چهار پیروزی و یک تساوی بهترین تیم ماه اخیر شناخته شده در تهران با ویستاتوربین روبه‌رو می‌شود. سهراب بختیاری‌زاده سرمربی آبی‌های اهوازی می‌داند که حریفش به تازگی از بازی حذفی مقابل پرسپولیس برگشته و حتماً به دنبال اثبات شایستگی‌اش است اما اگر اهوازی‌ها با پیروزی تهران را ترک کنند آن وقت آنها را باید یکی از مدعیان اصلی دانست.
خیبر خرم‌آباد هم با همسایه جدولی‌اش یعنی شهرداری همدان بازی می‌کند. عبدالله ویسی اگر می‌خواهد مدعی باقی به ماند باید برنده از زمین خارج شود چون در غیر این صورت فاصله‌اش با بقیه تیم‌ها بیشتر می‌شود. برای میزبان همدانی هم همین شرایط وجود دارد.
اما رایکا که در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته و پیروز قربانی سرمربی‌شان هم به نوعی اولتیماتوم را از سوی باشگاه دریافت کرده چاره‌ای جز پیروزی در این بازی خانگی مقابل شهرداری آستارا ندارد. شاگردان فرشاد پیوس با قبول شکست پرگل مقابل گل‌گهر در جام حذفی بیش از پیش به نقاط ضعف‌شان پی بردند.
تیم سایپا هم که بعد از برکناری سعید اخباری از سمت سرمربیگری امید روانخواه را جایگزین او کرده به دنبال بازگشت به روزهای خوب و رسیدن به جمع تیم‌های بالای جدول است. آنها امروز میهمان استقلال ملاثانی هستند که هفته گذشته در بازی حذفی با نتیجه 2-1 مغلوب پدیده لیگ برتری شد.
شاهین بوشهر که هیچ نشانی از تیم فصل گذشته‌اش ندارد میزبان شمس آذر قزوین خواهد بود. بوشهری‌ها برای بهبود جایگاه‌شان چاره‌ای جز پیروزی ندارند. اما ماشین‌سازی تبریز که هنوز در شوک شکست 6-1 هفته گذشته است امروز میزبان پارس جنوبی جم است. تبریزی‌ها باید حداقل در بازی‌های خانگی برنده باشند تا امیدهای‌شان برای بقا از بین نرود.
 

Page Generated in 0.0056 sec