printlogo


کد خبر: 239493تاریخ: 1400/10/4 00:00
خبر

صدری فراری از خبرنگاران
سید مجید صدری دیروز بعد از جلسه فوق‌العاده در فدراسیون فوتبال از دست خبرنگاران فراری بود و به خاطر اعلام هفته قبل در خصوص حل مشکل مدام سعی داشت رسانه‌ها را به سمت داریوش مصطفوی سوق دهد و جوابگو نباشد.
صدری با اعلام اینکه باید تا دوشنبه کار را به سرانجام برسانند در پاسخ به مهم‌ترین سؤال از او و اینکه در جلسه قبلی اعلام شد دو باشگاه مجوز حرفه‌ای خود را دریافت کردند، جواب مشخصی نداد و گفت: ‌در آن جلسه با مصطفوی و عزیزی‌خادم صحبت کردیم و اکنون هم ای‌اف‌سی ایراداتی گرفته و قرار شد رئیس کمیته استیناف اطلاع‌رسانی کند.
 
 
واکنش مطهری به درخواست ذوب آهن 
ساعتی قبل از بازی پرسپولیس – ذوب‌آهن حمید مطهری مربی پرسپولیس در واکنش به بیانیه تیم حریف و درخواست تغییر کمک داور گفت: نظر شخصی خودم است و نظر باشگاه ما نیست. من مخالف اینگونه بیانیه‌ها هستم. همین کمک داور محترم کمک بازی با نفت آبادان هم بودند و آن گل ما را نپذیرفت. اگر ما هم بخواهیم هر بار بیانیه بدهیم کار قشنگی نیست. این کارها طبیعی است و تیم‌ها بعضی اوقات متضرر می‌شوند و بعضی اوقات هم نفع می‌برند.آرمان اسعدی کمک داور مورد اشاره ذوبی‌هاست که در بازی این تیم مقابل هوادار گل آفساید هوادار به ذوب‌آهن را پرچم نزد.
 
 
شانس درویش کم شد
تا چهارشنبه قبل رضا درویش مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا گزینه اول و اصلی مدیرعاملی سرخ‌پوشان پایتخت بود اما حالا شانس او بسیار کم شده. تسنیم نوشته گفته می‌شود برخی رفتارها از سوی درویش سبب شده وزارت ورزش قید حضور وی در پرسپولیس را بزند.بدین‌ترتیب فعلاً مجید صدری به عنوان سرپرست به فعالیتش در پرسپولیس ادامه می‌دهد. زمان برگزاری مجمع جدید هم هنوز مشخص نشده است.

Page Generated in 0.0056 sec