printlogo


کد خبر: 239491تاریخ: 1400/10/4 00:00
بازی با سپاهان در زمین بی‌طرف برایمان قابل هضم نیست
گل محمدی: پنالتی واضح بود و قابل بحث نیست

یحیی گل‌محمدی بعد از برد مقابل ذوب‌آهن گفت: پلن خوبی برای این بازی سخت داشتیم، مقداری در گردش توپ با احتیاط نبودیم اما ذوب‌آهن برنامه دفاعی خوبی داشت. هر وقت توانستیم خلق موقعیت کردیم و موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم. گرفتن این سه امتیاز با توجه به شرایط جدول برای ما مهم بود. خوشحالم که پیروز شدیم.
گل‌محمدی ادامه داد: در این یکی دو سال بازیکنان با دل و جان کار کردند و با وجود تمام مشکلات ایجاد شده ذوب‌آهن را بردیم. اتفاقی که در این یکی دو سال رخ نداده بود. ذوب‌آهن تیم شایسته و قابل احترامی است.
وی افزود: از گرفتن سه امتیاز خیلی خوشحالیم و توانستیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. سه امتیاز حساسی بود. در نیمه اول گردش توپ خوب نداشتیم اما موقعیت گلزنی داشتیم. در نیمه دوم مسلط بر بازی بودیم و خوب مسابقه را شروع کردیم. 
بازی سنگینی بود. یک بازی فیزیکی و درگیرانه. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که اراده خوبی برای گرفتن این سه امتیاز از خودشان نشان دادند. این برد را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد بازی هفته بعد با سپاهان در زمین بی‌طرف عنوان کرد: هم ما و هم سپاهان ورزشگاه‌های خوبی داریم اما برگزاری این بازی در ورزشگاه بی‌طرف آن هم به خاطر اتفاقاتی که وجود داشته عجیب بود و این مسأله برای ما غیرقابل هضم است اما این اتفاق رخ داده و باید در شهر بی‌طرف بازی کنیم.
 برخی اتفاقات در فوتبال ما مختص ایران و فوتبال کشورمان است و راجع به این مسأله نمی‌شود خیلی صحبت کرد.
گل‌محمدی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه تارتار روی گل دوم معترض بود و معتقد بود خطای پنالتی رخ نداده است، گفت: من صحنه را دوباره دیدم. کاملاً پنالتی و خطا بود. 
مدافع حریف یک خطای واضح را انجام داد و پای مهاجم ما را زد. اگر او پایش را نمی‌زد آل‌کثیر در موقعیت خوب گلزنی قرار می‌گرفت. این پنالتی خیلی واضح بود و نمی‌شود راجع به این مسأله صحبت کرد.
وی در مورد وضعیت دو بازیکن تاجیکستانی تیم گفت: آی‌تی‌سی آنها صادر نشده و هنوز کارهای‌شان انجام نشده است. ما این دو بازیکن را جذب کردیم تا نیم‌فصل اول به ما کمک کنند اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. 
اگر می‌دانستیم تا نیم‌فصل دوم بازی نمی‌کنند این همه انرژی و وقت هدر نمی‌دادیم بازیکن خارجی بگیریم و هنوز هم امکان استفاده از آنها را نداشته باشیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی آنها می‌توانند بازی کنند، گفت: شاید تا دو هفته آینده درست شود اما یکی از آنها را به دلیل مصدومیت تا یک ماه از دست داریم و تا نیم فصل نمی‌توانیم از او استفاده کنیم.

Page Generated in 0.0057 sec