printlogo


کد خبر: 239486تاریخ: 1400/10/4 00:00
لژیونرها

صیادمنش در میان خریدهای زمستانی اندرلخت
اللهیار صیادمنش، بازیکن خط حمله فنرباغچه ترکیه یکی از گزینه‌‌های اندرلخت در خریدهای زمستانی است. صیادمنش پس از یک سال و نیم بازی قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین به فنرباغچه بازگشت. این تیم ترکیه‌ای برای فروش قطعی مهاجم ایرانی‌اش قیمت 5/3 میلیون یورویی تعیین کرده است.
 
 
طارمی باز هم موقعیت خراب کرد
در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال پرتغال، تیم پورتو با حضور 92 دقیقه طارمی مقابل بنفیکا به برتری پرگل 3 برصفر رسید و توانست به مرحله بعدی صعود کند. این بازی با خشونت بسیار زیادی نیز همراه شد و داور یک بازیکن از هر تیم را اخراج کرد. در این بازی طارمی روی گل اول پورتو تأثیرگذار بود و باعث گلزنی اوانیلسون شد ولی در دقیقه 54 یک موقعیت صد درصدی را از دست داد و به همین دلیل نمره پایینی در انتهای بازی به دست آورد.
 
 
سوپرلیگ ترکیه
پاس گل ستاره سابق استقلال و کامبک کایسری اسپور
از هفته هجدهم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه، کایسری اسپور میزبان مالاتیا اسپور بود و این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. در این بازی سیدمجید حسینی، ستاره ایرانی کایسری اسپور 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. کایسری در این دیدار ابتدا با دو گل عقب افتاد اما در ادامه توانست دو گل توسط گاورانوویچ در دقیقه 56 و پاکتمک در دقیقه 1+90 به ثمر برساند. گل دقیقه 1+90 کایسری با پاس گل تیام به ثمر رسید.
 
 
جام حذفی یونان
صعود آ. ا. ک آتن با حضور 3 بازیکن ایرانی
آ. ا. ک آتن در رقابت‌های فوتبال جام حذفی یونان در مصاف با کیفیسیاس به تساوی رسید و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، راهی دور بعد شد. در این بازی، کریم انصاری‌فرد و میلاد محمدی به طور ثابت بازی کردند و احسان حاجی‌صفی هم از دقیقه 83 وارد میدان شد. آ. ا. ک با این تساوی در مجموع با نتیجه 5 بر یک راهی دور بعد شد.
 
جام حذفی بلژیک
رضایی نظاره‌گر حذف یارانش مقابل کلوب بروژ
تیم فوتبال اود هورلی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی در حالی که کاوه رضایی را روی نیمکت در اختیار داشت در استادیوم جان بریدل به مصاف کلوب بروژ رفت. اود هورلی که در ژوپیلر لیگ بلژیک با نتیجه ۴ بر یک مقابل کلوب‌بروژ شکست خورده بود، این بار در جام حذفی چنین شرایطی را تجربه کرد و با همین نتیجه متحمل شکست شد. تک گل یاران کاوه رضایی را مرسیر در دقیقه 59 به ثمر رساند. کاوه رضایی در این دیدار فرصت بازی پیدا نکرد و از روی نیمکت شکست سنگین یارانش را نظاره‌گر شد.
 
 
رقابت قائدی و مغانلو برسر عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از نامزدهای بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 پرده برداشت. این نظرسنجی نهایی است و برنده آن عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 را به دست خواهد آورد. در این نظرسنجی گل مهدی قائدی به الاهلی عربستان و شهریار مغانلو به الریان دیده می‌شود.
لیست نامزدها به شرح زیر است:
شروف موخیدینوف (پاختاکور) گل به تراکتور- مهدی قائدی (استقلال) گل به الاهلی- عبدالرزاق حمدالله (النصر عربستان) گل به فولاد خوزستان- کارلوس ادواردو (شباب الاهلی دبی) گل به آلمالیق - شهریار مغانلو (پرسپولیس) گل به الریان- میشل اولونگا (الدحیل)‌ گل به الاهلی عربستان - لئوناردو دامیائو (کواساکی فرونتاله) گل به دائگو- هیروکی آبه (ناگویا گرامپوس) گل به جوهور-سالم الدوسری (الهلال) گل به پرسپولیس-ناصر الدوسری (الهلال) گل به پوهانگ استیلرز
 
 
عزت‌اللهی در تیم منتخب فصل پاییز لیگ دانمارک
سایت فوتبال دانمارک از تیم منتخب فصل پاییز 2021 رونمایی کرد که نام «سعید عزت‌اللهی» در آن به چشم می‌خورد. ستاره کشورمان که در تیم فوتبال وایله بلدکلوب توپ می‌زند با درخشش خود توانست به تیم منتخب پاییز (از سپتامبر تا دسامبر) راه یابد. این نظرسنجی البته با نظر کاربران و طرفداران فوتبال دانمارک به دست آمده است. وایله اکنون با 9 امتیاز مدعی اصلی سقوط به دسته پایین‌تر است و معلوم نیست ستاره کشورمان چه راهی را برای ادامه مسیر خود انتخاب خواهد کرد.

Page Generated in 0.0041 sec