printlogo


کد خبر: 239483تاریخ: 1400/10/4 00:00
خطیبی: فدراسیون باید مقصران این پرونده را از فوتبال محو کند

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم بعد از تساوی تیمش مقابل گل‌گهر در هفته یازدهم لیگ برتر در نشست خبری، اظهار داشت: « هر دو تیم بازی جانداری داشتند اما ما برای برد آمده بودیم. می‌توانستیم نیمه اول به گل برسیم اما از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم.گل‌گهر در نیمه دوم با تغییر تاکتیک شاکله تیم ما را بهم زد و بهتر از ما بود اما 20 دقیقه اول توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم.»
سرمربی آلومینیوم درباره تغییرات جدول خاطرنشان کرد: «ما صدر جدول بودیم که این اتفاقات پیش آمد. بازیکن 14 کیلومتر در زمین می‌دود، حقش را می‌گیرد و چند نفر غیرفنی کارهای اشتباهی می‌کنند، حق بازیکن را می‌گیرند. این درست نیست و قبل از دادن امتیاز، کسی صحبت نکرد.»
وی افزود: «من گفتم آنها خودشان را پنهان می‌کنند و کمیته انضباطی و فدراسیون باید جلسه بگذارد و ببیند مقصران چه کسانی هستند که جدول را بهم ریختند و آنها را از فوتبال محو کنند. اول باید آن نفرات را محاکمه کنند. فوتبال است و باید در زمین امتیازات را جمع کرد. بازیکن من دویده، امتیاز جمع کرده اما به خاطر اشتباه چند نفر زحمات بازیکن من به هدر رفت.»
خطیبی در پاسخ به سؤالی دیگر درباره اینکه فکر نمی‌کنید این جریانات روی داوری تأثیر گذاشته باشد که به شما اخطار می‌دهند، گفت: «تأثیر دارد اما بعید است چون داور امروز بهترین داور ما است و برای مسابقه امروز بهترین تیم داوری را گذاشته بودند. صحنه‌ای که اول بازی اتفاق افتاد بحث فنی نبود. یکی از دوستان با لحن بد با من حرف زد و من گفتم او حق ندارد اینگونه صحبت کند.»
 

Page Generated in 0.0057 sec