printlogo


کد خبر: 239481تاریخ: 1400/10/4 00:00
سپاهان 1 – پیکان 2 فتح اصفهان با موشک فلاح
فتح اصفهان با موشک فلاح

بازی دست سپاهان بود اما این پیکان بود که به هر 3 امتیاز رسید. این گزاره به نوعی خلاصه مسابقه‌ای است که باعث شد زردهای اصفهانی با شکستی شوکه‌کننده زمین را ترک کنند. بازی البته با حملات پیکان شروع شد. آنها شروعی طوفانی داشتند اما حتی در همان شروع خوب هم جدی‌ترین موقعیت بازی را مغانلو طی یک ضدحمله به دست آورد اما مهاجم سپاهان نتوانست از این فرصت خوب استفاده کند.در ادامه بازی سپاهان رفته رفته جلو کشید و کاملاً به زمین پیکان آمد تا دروازه میهمان که حسابی به لاک دفاعی رفته بود را باز کند، در همین حین اما روی یک ضد حمله این بار از سوی پیکان این علیرضا کوشکی بود که برای تیم میهمان گلزنی کرد. این اولین گلی بود که این فصل سپاهانی‌ها در زمین خودی دریافت می‌کردند. سپاهان تا پایان نیمه نخست مطابق همه بازی‌های این فصلش فرصت‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کرد اما هیچ‌کدام برای سپاهانی‌ها گل نشد تا این تیم محرم باشد که بازنده به رختکن می‌رود. سپاهان که نشان داده بود وقتی از رقیبش عقب می‌افتد کمی دستپاچه می‌شود در نیمه دوم هم بازی را با حملات زیاد شروع کرد و تنها حدود ۱۰ دقیقه بعد از آغاز بازی توانست گل را جبران کند. شاگردان نویدکیا که با آرامش دنبال زدن گل دوم بودند چند دقیقه بعد موفق به زدن گل هم شدند اما داور گل را به دلیل خطا روی دروازه‌بان مردود اعلام کرد تصمیمی که بحث‌برانگیز به نظر می‌رسید. سپاهان که پس از گل مردود شده هم روی دروازه حریف خیمه زده بود و موقعیت‌هایی برای گلزنی داشت اما روی یک ضدحمله نصفه و نیمه این پیکان بود که با شوت تماشایی فلاح از راه دور، به هر 3 امتیاز بازی رسید. شوت فلاح که با پای چپ و از پشت محوطه جریمه به صورت قوسی بر تور دروازه سپاهان نشست، از آن ضربه‌هایی بود که کمتر در فوتبال ایران شاهدش هستیم.
سپاهان: کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد نژاد‌مهدی، عزت‌الله پورقاز، محمد کریمی (73- محمدرضا خلعتبری)، جلال‌الدین علی‌محمدی، یاسین سلمانی (40- سروش رفیعی)، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو
سرمربی: محرم نویدکیا
 پیکان: فرهاد کرمانشاهی، حسین جدی، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی (84- حسین پور‌امینی)، غلامرضا ثابت ایمانی، محمد‌جواد آزاده (84- محمدحسین محبی)، علیرضا کوشکی (64- محمد‌حسین فلاح)، مجتبی حقدوست (64- ایمان اکبری)، ابراهیم صالحی (74- پیمان رنجبری)
سرمربی: مجتبی حسینی
 

Page Generated in 0.0064 sec