printlogo


کد خبر: 239472تاریخ: 1400/10/4 00:00
مجیدی به توصیه ناراضی‌ها گوش کرد
هواداران استقلال: رضاوند بازی نکن!

 استقلال بازی با پدیده را برد و شرایط ایده‌آلی در لیگ بیست و یکم پیدا کرد تا بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی در لیگ بیست و یکم امیدوار باشد. این پیروزی اما با اتفاقات عجیبی همراه بود و برخی هواداران استقلال پیش از بازی با دیدن اتوبوس حامل بازیکنان به شدت به آرش رضاوند اعتراض کردند. هواداران استقلال که از سبک بازی رضاوند در بازی‌های گذشته به شدت انتقاد داشتند فریاد می‌زدند: «رضاوند بازی نکن، رضاوند بازی نکن!» اینکه فرهاد مجیدی به دلیل فشارهای هواداران رضاوند را در ترکیب اصلی تیمش قرار نداد را نمی‌توان اثبات کرد اما غیبت این بازیکن در ترکیب اولیه تیمش مقابل پدیده ممکن است به بازی‌های بعدی نیز کشیده شود چون معمولاً مربیان دست به ترکیب اصلی تیم خود نمی‌زنند، بخصوص ترکیبی که برنده باشد. رضاوند هم احتمالاً به مانند بازی با پدیده می‌تواند به تعویض امیدوار باشد و دقایقی طعم حضور در ترکیب اصلی تیمش را بچشد.
البته رضاوند در جریان بازی‌ با پدیده سعی می‌کرد خود را روی نیمکت تیمش بشاش نشان دهد اما بعید است که این بازیکن از درون نسبت به اتفاقاتی که پیش از بازی با پدیده رخ داد، بی‌تفاوت باشد. اعتراض هواداران استقلال بدون شک می‌تواند مقدمه‌ای برای خروج این بازیکن در درازمدت از استقلال باشد.
اگر رضاوند در بازی‌های آتی جبران نکند و به روند بازی‌های بی اثرش ادامه دهد باید به فکر تیم جدید باشد چون بعید است که فرهاد مجیدی هم به چنین بازیکنی دل ببندد که هواداران نیز از حضورش در ترکیب اصلی دل خوشی ندارند.
به هر حال بازیکنان باید قدر پیراهنی را که به دست آورده‌اند بدانند. استقلال اکنون در حال پوست‌اندازی است و اگر بازیکنانی مانند مهدی‌پور، نیک‌نفس، حسین‌زاده و حتی صادقی و سلمانی به همین روند ادامه دهند حضور در ترکیب اصلی برای رضاوند سخت‌تر خواهد شد.
روزبه چشمی هم دیگر بازیکنی است که باید به سرعت در مسیر آمادگی قرار بگیرد. او هم جایگاهش را در ترکیب استقلال تا حد زیادی از دست داده و چندان جایگاه با ثباتی ندارد. هر چند که وضعیت روزبه بسیار بهتر از رضاوند است. حداقل هواداران استقلال نسبت به او اعتراض نمی‌کنند و جلوی اتوبوس را نمی‌گیرند تا سرمربی استقلال را مجاب به بازی نگرفتن از او کنند! اتفاقی که درباره رضاوند رخ داد.
 

Page Generated in 0.0048 sec