printlogo


کد خبر: 239463تاریخ: 1400/10/4 00:00
اوضاع آشفته مهاجمان توپچی‌ها
آرتتا: ابر ابهام آسمان آرسنال را گرفته است

 میکل آرتتا می‌داند که آرسنال زمان زیادی ندارد، چرا که آینده بسیاری از مهاجمان اصلی این تیم مبهم است.
قرارداد الکساندر لاکازت و ادی انکتیا در پایان فصل منقضی می‌شود و کار خاصی برای نگه داشتنشان انجام نشده است. پیر-امریک اوبامیانگ که گزینه اصلی خط حمله بوده، در حال حاضر به دلیل بی‌انضباطی از تیم کنار گذاشته شده است. فولارین بالوگون، بازیکن جوان تیم هم احتمالاً قرض داده می‌شود. به این ترتیب گابریل مارتینلی که دست‌کم تا سال 2024 قرارداد دارد، تنها مهاجم تیم است که آینده‌اش مشخص است.
از آرتتا درباره این مشکلات سؤال شد و او گفت: «ما یک ابر داریم و در حال حاضر نمی‌توانیم تغییرش دهیم. البته ما داریم تلاش خود را می‌کنیم که این ابر تا جای ممکن کوچک شود اما به هر حال زمان‌بندی قراردادها کار را سخت کرده است. ما تلاش می‌کنیم که مشکل حل شود.»
اوضاع آرسنال خاص است. انکتیا و لاکازت زمانی بازیکنان مازاد به شمار می‌رفتند اما در هفته‌های اخیر، آرتتا را تحت تأثیر قرار داده‌اند. او از این خوشحال است که لاکازت پس از آنکه بازوبند کاپیتانی را از اوبامیانگ گرفت، پیشرفت قابل توجهی داشته است. آرتتا همچنین می‌گوید دوست دارد انکتیا 22ساله که مقابل ساندرلند در جام اتحادیه هت‌تریک کرد، در این تیم بماند.
لاکازت 30ساله بعید است گزینه بلندمدت باشگاه باشد و انکتیا هم می‌خواهد در ترکیب ثابت بازی کند و به همین دلیل پیشنهاد قراردادی جدید را رد کرده است. آرتتا گفته که شاید تصمیمات سختی در قبال بازیکنانی بگیرد که قراردادشان رو به پایان است: «هر مسأله شرایط خود را دارد و بستگی به وضعیت بازیکنان، دقایق بازی آنها و تمایل آنها به ماندن دارد اما این چیزی است که باید در نظر گرفته شود.»
آرتتا همچنین حاضر نشد درباره اوبامیانگ نظر بدهد. او گفت که حاضر نیست درباره افراد صحبت کند. آرتتا بازگشت اوبامیانگ در بازی یکشنبه برابر نوریچ را رد نکرد اما در هر حال برگشتن او بعید به نظر می‌رسد.
اوضاع اوبامیانگ یادآور مسعود اوزیل شده است. آرتتا می‌گوید: «من حاضر نیستم دیکتاتوری کنم یا بی‌رحم باشم و به این ترتیب اقتدار خود را نشان دهم. من فقط یک چیز می‌خواهم: احترام و تعهد. در چنین سطحی، اگر چنین چیزی برقرار نباشد، چمدانم را جمع می‌کنم و به جای دیگری می‌روم، چون این حداقل چیزی است که می‌خواهم. من این را از همه افرادی که در باشگاه کار می‌کنند می‌خواهم؛ اول از همه هم از خودم. برای اینکه موفق باشید باید شور و شوق آن کار را داشته باشید.»

Page Generated in 0.0050 sec