printlogo


کد خبر: 239453تاریخ: 1400/10/4 00:00
افشاگری مربی سازنده کشتی فرنگی از اتفاقات پشت پرده شیراز
نمی‌خواستند نامی از برادران گرایی باشد!

در روزهای شلوغ کشتی فرنگی مربی سازنده شیراز هم دست به افشاگری زده و با انتقاد از برخی اتفاقات که در کشتی شیراز رخ داد، می‌گوید در این سال‌ها عده‌ای بودند که نمی‌خواستند اسمی از برادران گرایی در ورزش استان فارس باشد. این مربی سازنده نامی از کسی نمی‌برد و همین باعث می‌شود تا این سؤال مطرح شود که چه کسی بوده نمی‌خواسته یک طلای المپیکی در کشتی فرنگی فارس به دو تبدیل شود؟ او ابتدا به بحث‌های مطرح شده از سوی امید نوروزی درباره اعزام مربی از استان فارس در کنار تیم ملی و دریافت هزینه‌های سفر از این مربی اشاره کرد و گفت: «در مسابقات قهرمانی جهان من به عنوان مربی در کنار تیم ملی کشتی فرنگی بودم اما از من پولی گرفته نشد. منظور امید نوروزی، فقط نظام حسینی دیگر مربی استان فارس بود که با هزینه‌ شخصی‌اش به مسابقات اعزام شد.»
این مربی سازنده در ادامه با انتقاد از برخی اتفاقات که در کشتی شیراز رخ می‌داد، از تلاش برخی برای ایجاد مانع در راه رشد و درخشش برادران گرایی در کشتی پرده برداشت: «بیشتر امتیازهایی که تیم فارس از مسابقات جهانی کسب کرد متعلق به شاگردان من (برادران گرایی) است که سالیان سال با هم سختی‌های زیادی کشیدیم. در این سال‌ها کسانی بودند که اصلاً دوست نداشتند اسمی از برادران گرایی باشد.»
گیوی ادامه داد: «محمدرضا گرایی کشتی فارس را از تک قطبی بودن آزاد کرد. اکثر ورزشکاران فارس منتظر یک طلای المپیک از سوی برادران گرایی بودند تا ورزش استان به آرامش برسد. حتی طلای المپیک رضا گرایی باعث شد هیأت کشتی دیگر اجازه دخالت‌های بیجا و بی‌منطق را به کسی ندهد.»
این اظهارات گیوی باید از سوی مسئولان فدراسیون و هیأت کشتی فارس پیگیری شود که چه کسی یا کسانی بودند که نمی‌خواستند کشتی فرنگی فارس از تک قطبی بودن خارج شود؟ قطعاً کارهای مخرب زیادی انجام شده که می‌توان برای ادامه موفقیت‌های برادران گرایی جلوی تکرار آنها را گرفت.

Page Generated in 0.0048 sec