printlogo


کد خبر: 239443تاریخ: 1400/10/2 00:00
خبر

شکایت از شجاع منتفی نیست
باشگاه پرسپولیس اعلام کرده با وجود صحبت‌های صدری در نشست خبری اخیرش در مورد شکایت نکردن از شجاع خلیل‌زاده به فیفا، این باشگاه در صورت عدم دستیابی به آنچه حق خود می‌داند، موضوع را از طریق پیگیری‌های حقوقی در فیفا و دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد. اتفاقاً در این ارتباط پرونده‌ای کامل از مستندات موجود و لایحه‌ای در این ارتباط آماده شده است. دلیل این امر آن است که اگر تماس‌ها نتیجه‌بخش نبود، زمان برای تشکیل پرونده و طرح شکایت صرف نشود. قرار است به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه باشگاه، در این ارتباط نشستی بین معاونت‌های حقوقی و‌ بین‌الملل نیز صورت بگیرد که ظرفیت‌های پرونده برای موفقیت در اخذ رأی به نفع پرسپولیس بررسی شود تا نکته‌ای از قلم نیفتد.
 
 
جلسه برای احیای دانشگاه
سیدمجید صدری دیروز با مسئولان دانشگاه جامع علمی- کاربردی جلسه داشت که این جلسه در ارتباط با فعالیت‌های مرکز علمی- کاربردی پرسپولیس بود. سرپرست باشگاه پرسپولیس در این نشست خبر از طرح‌های توسعه‌ای خود و باشگاه برای این مرکز داد که مورد استقبال و موافقت مسئولان دانشگاه جامع قرار گرفت. صدری در جریان این نشست، تأکید و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌هایی که در نظر دارد و با همکاری دانشگاه جامع، فعالیت‌های این مرکز مانند گذشته رونق بگیرد و پذیرش دانشجو در دوره‌های بعدی رشد محسوسی داشته باشد.
 
 
تمدید مهلت صدور رأی النصر
دادگاه عالی ورزش که باشگاه النصر عربستان شکایت خود را به آن ارجاع داده است تاکنون در چند مرحله موعد اعلام نظر و رأی خود را درباره این موضوع به تعویق انداخته است. CAS در آخرین اقدام خود نیز طی نامه‌ای به طرفین دعوا اعلام کرد با استفاده از ماده 59 قوانین ورزشی و اختیارات خود، مهلت برای صدور رأی را تا 28 ژانویه 2022 برابر با 8 بهمن 1400 تمدید کرده است که این تاریخ بعد از انجام قرعه‌کشی لیگ قهرمانان 2022 خواهد بود.

Page Generated in 0.0046 sec