printlogo


کد خبر: 239442تاریخ: 1400/10/2 00:00
سوژه

 اکبرپور  از بیمارستان مرخص شد
سیاوش اکبرپور ستاره سابق باشگاه استقلال که قهرمانی‌هایی هم با این باشگاه در کارنامه دارد، چند روزی را به دلیل بیماری روی تخت بیمارستان بود. گفته می‌شود مصرف یک داروی خاص باعث شده این چهره نام آشنا با بیماری خونی روبه‌رو شود و در بخش CCU بیمارستان مراحل درمانی خود را طی کند. در روزهای گذشته بسیاری از هواداران استقلال پیگیر وضعیت این چهره بودند که خبر آمده حال عمومی اکبرپور رو به بهبودی است و وضعیت مناسبی در قیاس با روزهای آغازین ابتلا دارد. اکبرپور اظهارات کوتاهی هم در این راستا داشته است: «یکی دو روز در بیمارستان بستری بودم، یک مشکل عفونی داشتم و کمی دچار مشکل شدم اما شکر خدا بهترم. از کسانی که جویای حالم بودند تشکر و قدردانی می‌کنم.» سرانجام اکبرپور  روز گذشته از بیمارستان مرخص شد.
 
 
دانشگر، غفوری و مظاهری دور از ترکیب
مصدومیتی که برای دانشگر به وجود آمده به احتمال زیاد مانع از حضور این بازیکن در بازی با پدیده خواهد شد. البته سرمربی استقلال امروز هم فرصت دارد وضعیت این مدافع را مورد بررسی قرار دهد. شاید دانشگر بتواند روی نیمکت بنشیند اما حضورش درترکیب اصلی با توجه به مصدومیتی که داشته بعید است. وضعیت وریا غفوری هم مشابه دانشگر است و این بازیکن نیز احتمالاً بازی با پدیده را از کف خواهد داد. دست بالا ممکن است وریا هم بتواند از روی نیمکت تماشاگر این بازی باشد. ماجرای رشید مظاهری اما با این دو متفاوت است. حتی اگر مظاهری با مصدومیت هم مواجه نبود، در این بازی در لیست استقلال قرار نمی‌گرفت. 
 
 
موضع‌گیری افضلی علیه نصیرزاده
حامد افضلی، یکی از مسئولان خوشنام باشگاه استقلال که در سال‌های قبل نیز با آبی‌ها همکاری داشت به تازگی اظهاراتی علیه نصیرزاده انجام داده که جالب توجه است. افضلی با یک موضع‌گیری به موقع درباره صحبت‌های اخیر نصیرزاده چنین گفته است: «اگرچه دعوت از عضو هیأت‌ مدیره باشگاه تراکتور در یک برنامه تلویزیونی از ابتدا اشتباه به نظر می‌رسید اما آقای نصیرزاده باید به عنوان نماینده باشگاه گل‌گهر، پرسپولیس، کمیته بین‌الملل و ایجنت بازیکن گابنی و به قول خودش ۱۳ تیم دیگر در آن برنامه شرکت می‌کرد اما متأسفانه با پوشش کارشناسی و ادعای بی‌طرفی در فوتبال ‌برتر حضور داشت و در پایان مشخص شد که بی‌طرف نیست.»

Page Generated in 0.0047 sec