printlogo


کد خبر: 239441تاریخ: 1400/10/2 00:00
یکه‌تازی ققنوس‌ها
لیکرز در سراشیبی

هرچه می‌گذرد دوین بوکر بیشتر و بیشتر شبیه همان ستاره‌ آماده‌ای می‌شود که قبل از مصدومیت همسترینگ، بال‌ پرواز ققنوس‌ها بود. گارد 25 ساله فینیکس سانز باز هم در نقش تأثیرگذارترین بازیکن تیمش ظاهر شد وقتی که برای آنها 24 امتیاز گرفت، 9 ریباند داشت و 7 پاس گل داد تا یک پیروزی شیرین و مهم در کارنامه صدرنشین به ثبت برسد. به لطف درخشش بوکر که به خاطر مصدومیت همسترینگ 7 بازی از همراهی تیمش باز مانده بود، ققنوس‌ها از سفر‌شان به کالیفرنیا دست پر برگشتند و میزبان خود لس‌آنجلس لیکرز را با نتیجه 108 به 90 شکست دادند. او در این بازی 32 دقیقه در میدان حضور داشت و 8 تا از 16 پرتابش از منطقه پرتاب را داخل سبد انداخت. کار او مشابه همان چیزی بود که در 26 دقیقه حضورش در بازی قبلی سانز مقابل شارلوت هورنتس انجام داد.
بوکر پس از بازی گفت: «احساس فوق‌العاده‌ای دارم مرد! فکر می‌کنم هر بازی دارم بهتر از بازی قبل می‌شوم. البته درست است که با هر بازی آماده‌تر می‌شوم اما هم‌تیمی‌هایی دارم که کار را هم برای من آسان‌تر می‌کنند. وقتی شما از حمایت 15 بازیکن و اعضای کادر فنی برخوردار هستید، اعتماد به نفس‌تان خیلی بیشتر از زمانی است که خانه‌نشین شده‌اید». به جز بوکر، دئاندره آیتون که 19 امتیاز و 11 ریباند داشت و میکال بریجز با 14 امتیازی که گرفت، دومین و سومین بازیکنان امتیاز‌‌آور در چهارمین برد متوالی فینیکس سانز بودند.
در طرف مقابل لبران جیمز هم 34 امتیاز برای لیکرز کسب کرد و پرامتیازترین بازیکن تیمش بود هرچند نتوانست مانع از سومین باخت متوالی لس‌آنجلسی‌ها شود. هرچند بعد از این بازی فرانک فوگل سرمربی تیم، دلیل این افت را غیبت ستاره‌های خانه‌نشین شده به دلیل پروتکل‌های کرونایی دانست.
این بیست‌و‌پنجمین پیروزی فینیکس سانز در سی‌امین بازی فصل ققنوس‌ها بود که جایگاه آنها را در صدر جدول کنفرانس غرب تثبیت کرد. لیکرز اما با این نتیجه تعداد برد و باخت‌هایش در عدد 16 برابر شد و به رده هفتم سقوط کرد تا روندی که هواداران این تیم را نگران از دست دادن شانس حضور در پلی‌آف کرده، ادامه داشته باشد.

Page Generated in 0.0046 sec