printlogo


کد خبر: 239422تاریخ: 1400/10/2 00:00
بازیکنان ما برای بازی با استقلال هیجان‌زده هستند
سید عباسی: حضور کوزمین پیشنهاد خودم است

مصاحبه
ناصر قراگزلو   
 
داود سید عباسی، مربی تیم شهرخودرو از آمادگی بالای تیمش بعد از پیروزی مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی و انگیزه‌های بالای تیم مشهدی برای بازی مقابل استقلال تهران حرف می‌زند.  سید عباسی در صحبت‌هایش روی این موضوع تأکید می‌کند که هیچ فشاری از بابت حضور مربی جدید روی او نیست و او با آرامش و سختکوشی به کار خودش ادامه خواهد داد.  به بهانه بازی حساس شهرخودرو مقابل استقلال گفت‌وگویی با سرمربی تیم شهر خودرو داشتیم.
 
در رابطه با پیروزی که مقابل استقلال ملاثانی داشتید، چه توضیحی دارید؟
تجربه ثابت کرده که بازی‌های جام حذفی شکل کاملاً متفاوتی دارد و جام شگفتی‌ها محسوب می‌شود و نتایجی رقم می‌خورد که گاهاً قابل پیش‌بینی نیست با این وجود و با آگاهی کامل به مصاف حریفمان رفتیم.
در جام حذفی فکر می‌کنید در بازی‌های بعدی‌تان هم می‌توانید همچنان با قدرت ظاهر شده و دست به کاری بزرگ بزنید؟
تا جایی که بتوانیم نهایت تلاشمان را می‌کنیم که پیش برویم. بازیکنان خوبی داریم و حتماً با تیمی که من در اختیار دارم امیدواری‌های زیادی در لیگ و جام حذفی داریم و با شخصیت تیمی که از آن بهره می‌بریم حتماً می‌توانیم روزهای بهتری را پیش روی تیممان ببینیم.
در مقابل صنعت نفت هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتید اما مقاومت‌تان در دقیقه 95 شکسته شد.
برای صنعت‌نفت احترام زیادی قایل هستم. مربیان این تیم، آقایان خرمگاه و منصوریان هم کاپیتان‌های من بودند اما باید بگویم که حداقل مساوی حق ما بود چه بسا که در دقیقه 95 روی خلاقیت مهاجم صنعت‌نفت و ضربه استثنایی نتیجه را واگذار کردیم. فوتبال همین است و بالاخره گاهی با تمام تلاشی که انجام می‌دهید و مستحق امتیاز هم هستید به آن نمی‌رسید. در مقابل ملاثانی اما تیم چهره بسیار متفاوتی داشت و باور کنید این قدر خوب بودیم که حتی اگر نمی‌بردیم هم من خیلی ناراحت نمی‌شدم چون موقعیت‌های بسیار زیادی خلق و بازی بسیار خوبی را ارائه دادیم.
اما به نظر بردتان مقابل ملاثانی می‌تواند به لحاظ روحی سکوی پرتابی برای تیمتان شود؟
تمام امیدمان به این نکته معطوف است که تیممان به لحاظ روحی ارتقا یابد و ما را به سمت موفقیت‌های بعدی هل بدهد و ان‌شاءالله با تلاشمان هم به این خواسته می‌رسیم.
اما بازی‌های بسیار سختی پیش روی تیمتان قرار دارد؟
اگر نگاهی اجمالی به فهرست بازی‌ها از زمانی که من آمدم بیندازیم به این نکته می‌رسیم که تمام بازی‌ها دشوار است مثلاً در هفته‌های پیش رو با صنعت نفت، استقلال، پیکان، پرسپولیس و فولاد بازی داریم که همگی‌شان جزو تیم‌های بسیار خوب و مدعی هستند اما با این وجود ما نهایت تلاشمان را می‌کنیم و بسیار هم امیدوار هستیم.
در رابطه با حضور مجدد کوزمین فشاری روی شما نیست؟
نه هیچ فشاری روی من نیست و اتفاقاً حضور کوزمین هم پیشنهاد من بوده است. در همین رابطه باشگاه هم در حال مذاکره با کوزمین است و پرونده حضور ایشان در تیم ما باز است و بسته نشده اما با این وجود تا زمانی که مسئولیت تیم با من است با تمام وجود کار می‌کنم و با تعهد و سختکوشی تمام کارم را انجام می‌دهم.
در خصوص بازی مقابل استقلال چه صحبتی به لحاظ فنی دارید؟
استقلال یک تیم بزرگ است و به لحاظ بازیکن و کادر فنی از شرایط بسیار خوبی بهره می‌برد با این وجود بچه‌های ما به لحاظ روحی و فنی کاملاً آماده بازی هستند و برای دیدار با استقلال بازیکنان‌مان کاملاً هیجان‌زده‌ هستند. بازیکنان‌مان به لحاظ روحی خیلی آماده‌اند و انگیزه زیادی دارند با این وجود و از آنجا که چند مصدوم هم داریم تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین بازی را ارائه دهیم.
بازی‌تان مقابل استقلال و پیروزی مقابل این تیم می‌تواند تیمتان را به لحاظ روحی و فنی باز گرداند؟
برای من مهم‌ترین نکته انجام بازی خوب است دقیقاً همان چیزی که ما مقابل استقلال ملاثانی ارائه دادیم و با وجود تمام دشواری که این دیدار داشت موفق شدیم که بارها از دفاع چندلایه استقلال بگذریم و فوتبال بسیار خوبی را ارائه بدهیم.
پیروزی مقابل استقلال می‌تواند تیمتان را به روزهای خوبش باز گرداند؟
من پنج سال در مشهد با تیم‌ها و سمت‌های مختلف کار کرده‌ام و به همین دلیل در مشهد و استان خراسان دوستان زیادی دارم و به اهمیت بازی مقابل استقلال و این تیم به خوبی واقف هستم. از همین رو در تیم جدیدم هم به دنبال این هستم که قدم بسیار مثبتی برای شهر خودرو بردارم و نهایت تلاشم را هم برای این مهم خواهم کرد.
اما نمی‌توانید منکر ارزش برد بزرگ و تأثیر آن روی تیمتان باشید؟
بازیکنان ما همه آماده هستند و برای بازی مقابل استقلال کوهی از انگیزه هستند و اطمینان دارم باز هم یکی از بهترین بازی‌هایمان را مقابل استقلال ارائه خواهند داد.
با سرمربی استقلال کری ندارید؟
سرمربی استقلال بزرگتر من است و من هیچ کری با ایشان ندارم و برای ایشان احترام زیادی قایل هستم.
اگر مقابل تیم سابق‌تان به گل برسید و پیروز شوید خوشحالی می‌کنید؟
من معمولاً روی گل‌هایی که دریافت می‌کنیم واکنش نشان می‌دهم و خیلی در زمان گل زدنمان شادی نمی‌کنم و به نوعی سعی می‌کنم خودم را کنترل کنم. این رویه در مقابل استقلال هم در دستور کار من قرار خواهد داشت.
بازی‌تان مقابل استقلال چند امتیازی است؟
با شرایطی که ما داریم همه بازی‌ها برای ما 6 امتیازی است و ارزش خاصی دارد و بازی‌مان مقابل استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست.
در رابطه با آنالیز استقلال و برداشت فنی‌تان از این تیم چه صحبتی دارید؟
من و همکاران به طور کلی سعی می‌کنیم که کامل و جامع با تمام جزئیات حریف را آنالیز کنیم و حرف‌ها و نکات لازم را در تمرینات بگوییم و نکته ناگفته‌ای هم باقی نماند.
 

Page Generated in 0.0048 sec