printlogo


کد خبر: 239371تاریخ: 1400/10/1 00:00
خبر

رأی استیناف علیه پرسپولیس:
8/ 7 میلیارد به پدیده بدهید
دیروز کمیته استیناف درباره رأی کمیته تعیین وضعیت بعد از شکایت باشگاه پدیده از پرسپولیس به خاطر رضایتنامه یحیی گل‌محمدی رأی داد. طبق رأی استیناف پرسپولیس باید 5/ 4 میلیارد به علاوه 370/ 3 میلیارد به باشگاه مشهدی بدهد که جمعاً 7 میلیارد و 780 میلیون تومان می‌شود.
 
تأیید پرداخت 20 میلیاردی
با اینکه 5 روز دیگر تعهد کارگزار پرسپولیس برای پرداخت ضمانتنامه به این باشگاه به اتمام می‌رسد صدری تأکید کرده این کار انجام می‌شود چون اگر کارگزار می‌خواست‌ ضمانتنامه ندهد در ابتدای کار ۲۰ میلیارد را پول نمی‌داد. بدین ترتیب صدری پرداخت 20 میلیاردی کارگزار را تأیید کرده است.
 
مالیات را قسط‌بندی کنند
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفته حمید سجادی وزیر ورزش و خاندوزی وزیر اقتصاد به این باشگاه در مورد مالیات عجیب و غریبش کمک کرده‌اند. مدتی قبل اداره مالیات حساب باشگاه را مسدود کرده بود که با کمک این دو وزیر مشکل حل شد مالیات در نظر گرفته شده برای این باشگاه مربوط به سال 80 به بعد است. صدری گفته هر عددی اعلام می‌کنند قسط‌بندی کنند. صدری گفته احتمالاً دارایی می‌خواهد دوباره حساب‌های باشگاه را مسدود کند.
 
تاجیک‌ها قرارداد بستند
وحدت هنانوف و منوچهر صفروف بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات آماده‌سازی و باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه، با قراردادهایی سه‌ساله به صورت رسمی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوستند. این دو بازیکن در فهرست زیر ۲۳ ساله‌های تیم قرار می‌گیرند.
 
نه به شکایت از شجاع
سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال شکایت این باشگاه از شجاع خلیل‌زاده و غرامت نگرفتن از این بازیکن توضیح داد: «نمی‌خواهیم بچه‌های خودمان را از بین ببریم. نباید با خلیل‌زاده و دیگر بازیکنان وقتی از باشگاه می‌روند بی‌مهری شود. اگر قرار باشد از پرسپولیس دلخور شوند امکان دارد دیگر دوست نداشته باشند برگردند. برای دریافت غرامت با خلیل‌زاده هماهنگ می‌کنیم اما تمام بازیکنانی که در پرسپولیس بازی کرده‌اند برای ما قابل احترام هستند و سعی داریم با آنها رابطه خوبی داشته باشیم.
 
40 یا 50 میلیارد قرض
با اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس این باشگاه 507 هزار یورو برای پرونده بودیمیر قرض کرده، همچنین زمان مدیریت سمیعی 30 میلیارد قرار شد طرف مقابل به ما خدمات بدهد. 8 میلیارد اسپانسر تیم رقیب (های‌وب‌) داده، دو مبلغ 5 میلیارد تومانی هم قرض گرفته شده که مجموع آنها 40،50 میلیارد تومان می‌شود. صدری گفته تمام صورت‌ها را تحویل وزارت ورزش داده‌اند و الان هم اگر بخواهند این کار را انجام خواهند داد. حراست وزارت ورزش به تازگی گزارشی از باشگاه خواسته که مشغول تنظیم آن هستند.
 
دانشگاه با حضور پیشکسوتان
صدری گفته باشگاه می‌خواهد هرچه سریع‌تر دانشگاه پرسپولیس را با پیشکسوتان ارائه کند. دانشگاهی که زمانی 1800 دانشجو داشت اما اکنون 180 دانشجو دارد. صدری به هواداران قول داده موانع قانونی را رفع کند تا جایگاه مناسبی در شأن باشگاه داشته باشد.
 
دنبال سند ورزشگاه
به گفته صدری شهرداری حالا‌حالاها ورزشگاه شهید کاظمی را به پرسپولیس داده! صدری گفته قرار است جلسه‌ای با سجادی و زاکانی شهردار تهران برگزار و برای دریافت سند این ورزشگاه اقدام شود. باشگاه برای توسعه دو زمین در ورزشگاه کاظمی برنامه دارد. جالب اینکه باشگاه طبق هماهنگی و با استانداردهای سازمان لیگ دیدارهایی مثل بازی اخیر با ویستاتوربین را در ورزشگاه کاظمی برگزار کند.
 
درفشی‌فر طبیعی می‌شود
باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد پیمانکار مجموعه درفشی‌فر را اقاله کند. مدیران باشگاه با پیمانکار صحبت کرده‌اند تا زمین درفشی‌فر چمن طبیعی شود و تیم‌های پایه به زمین شهدای گمنام بروند. محسن خلیلی مأمور انجام این کار شده است.

Page Generated in 0.0055 sec