printlogo


کد خبر: 239364تاریخ: 1400/10/1 00:00
صدری علیه انصاری‌فرد و رسول‌پناه
درباره استوکس، اوساگوانا و رادوشویچ توضیح بدهید

مجید صدری در بخشی از نشست دیروز خود به مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس تاخت: «روزی که به باشگاه آمدم پنجره باشگاه به خاطر شکایت بودیمیر بسته بود. قرارداد وی در بهمن ۹۷ بسته شد اما ۱۲ فروردین ۹۹ به فیفا شکایت کرد. کل قرارداد او برای دو فصل ۵۰۰ هزار یورو بوده است. سفیر ایران در کرواسی به من گفت او الان در تیمی است که قراردادش ۵، ۴ هزار یورو است. چرا ما باید سالی ۲۵۰ هزار یورو به او بدهیم؟ او در کل سه بازی ده دقیقه‌ای برای ما انجام داد و امیدوارم بیایند جواب دهند چرا بازیکنی با ماهی ۵ هزار دلار و سالی شصت هزار دلار درآمد را سالی دویست و پنجاه هزار دلار پرداخت کردند.
وقتی آمدم ۴۵۰ هزار یورو به بودیمیر دادیم که ۳۲ هزار یورو جریمه است. بودیمیر تلفن همه ما را بلاک کرد و فقط وکیلش جواب می‌داد. خواستیم او‌ حداقل جریمه را نگیرد اما تا کل ۵۰۷ هزار یورو را نگرفت رضایت نداد. پول او را هم من جور کردم. چرا نمی‌آیند جواب دهند؟ با هیچ‌کدام از مدیران قبلی در ارتباط نبودم. هر کسی باید در‌ مقابل عملکردش پاسخگو باشد. این‌ وظیفه من است و تمام قراردادها را به نهادهای نظارتی اعلام کردم. من حتی قرارداد کارگزاری را به همه نهادها ارسال کردم.
استوکس ۷ بهمن ۹۸ و در زمان مدیریت انصاری‌فرد قرارداد بست. اکنون باید به وی ۸۰ هزار دلار بدهیم اما ما ۱۲۰ هزار دلار را کم کردیم. او به خاطر کرونا رفته اما باشگاه قراردادش را فسخ کرده و حتی فسخش را هم داده. هیچ‌کس هم از استوکس راضی نیست زیرا عملکردش خوب نبود.
چرا رسول‌پناه ITC استوکس را صادر کرد؟ فدراسیون هم این سؤال را پرسید. مجوز استوکس برای بازی در تیم بعدی صادر شود یا خیر که باشگاه جواب داد این کار بلامانع است. اگر ITC صادر نمی‌شد پرونده به CAS می‌رفت و برنده می‌شدیم. آقایان بیایند و توضیح دهند چرا در پرونده استوکس به فیفا شکایت نشد؟ امیرعلی حسینی ۱۰ سال است در بخش بین‌الملل باشگاه حضور دارد. حاضریم بانی شویم و با عرب، انصاری‌فرد و رسول‌پناه جلسه بگذاریم تا بیایند و توضیح دهند. اینکه هوادار به باشگاه اعتماد نمی‌کند دلیلش این مسائل است.
مدیران قبلی بیایند و به هوادار توضیح دهند و یک بار برای همیشه این مسائل جمع شود. هوادار حق دارد بداند چه در باشگاه می‌گذرد؟ شاید در زمان آ‌نها مهم‌تر از موضوع کالدرون، موضوع دیگری بوده اما بیایند و این مسائل را توضیح بدهند. اوساگونا زمان انصاری‌فرد قرارداد بست اما باشگاه با وجود توافقاتش پول این بازیکن را نداد. رأی فیفا ۹۶ هزار دلار بوده است. باشگاه باید برای دادرسی برخی پرونده‌ها پول بدهد. دوستان که می‌دانستند برنده نیستند چرا هزینه اضافه کردند. حتی در پرونده کالدرون می‌توانستیم ۶ ماه زمان را عقب اندازیم و ۱۰ هزار دلار بدهیم اما بازنده بودیم و چرا پول پرداخت کردیم؟»
صدری با اشاره به وضعیت رادوشویچ گفت: «وی دروازه‌بان دوم ما است و قراردادش هم تمام شده بود. چرا باید باشگاه این قرارداد را سه سال دیگر تمدید کند و سالی بالای ۲۵۰ هزار یورو به رادو بدهد؟»
 

Page Generated in 0.0046 sec