printlogo


کد خبر: 239363تاریخ: 1400/10/1 00:00
کنفرانس

بند جدید در قرارداد بازیکنان پرسپولیس
مذاکره با لک و سرلک برای تمدید قرارداد
سرپرست باشگاه پرسپولیس در‌ مورد درخواست بازیکنانی مانند مهدی ترابی برای تمدید قراردادشان گفت: «با تمام بازیکنان به غیر از دو‌ بازیکن تا سه سال دیگر تمدید کردیم. البته سید جلال که بزرگ تیم و احترامش برای همه واجب است قراردادش پایان این فصل تمام می‌شود و  امیدواریم از او استفاده کنیم.»صدری گفت:«خواستیم نامه بدهند و از حامد لک، ترابی و سرلک دعوت کنند برای تمدید قرارداد به باشگاه بیایند. زیرا اتفاقی که در ماجرای احمد نوراللهی و حسین کنعانی‌زادگان افتاد خوب نبود. در قراردادهای جدید بندی اضافه کردیم و گفتیم اگر بازیکنان بعد از اتمام قرارداد به تیم خارجی رفتند باید ۵ تا ۱۰ درصد قراردادشان به پرسپولیس برسد. این اتفاق خوبی بود.» صدری ادامه داد: «با حامد لک در حال مذاکره هستیم. برای ترابی و سرلک هم دعوتنامه فرستادیم. سایر نفرات حداقل دو تا سه سال دیگر قرارداد دارند و نگرانی نداریم. عیسی آل کثیر هم با ما قرار داد دارد.»
 
 
جریمه دیرکرد ؛روزی 5/ 1 میلیون
بدهی 5/ 4 میلیاردی به پدیده 16 میلیارد شده!
صدری در خصوص اظهارات سیدمهدی سیدصالحی مبنی بر اینکه سرخپوشان تاکنون پولی برای رضایتنامه یحیی گل‌محمدی به باشگاه پدیده پرداخت نکرده‌اند و در این وضعیت اجازه باز شدن نقل و انتقالاتی پرسپولیس را نمی‌دهند گفت:« متأسفانه این قرارداد ماجراهایی دارد که در این مورد با اسماعیل حیدرپور صحبت کردم. دوستان قبل از ما با پدیده تفاهم‌نامه 6 میلیاردی امضا کردند که فقط یک‌و نیم میلیارد تومان از آن پرداخت شده است. ضمن اینکه بندی هم که در قرارداد وجود دارد پرسپولیس برای هر روز تأخیر باید یک میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کند. آن 5/4 میلیارد باقی مانده اکنون 16 میلیارد شده است. به حمیداوی و حیدرپور گفتم حاضریم همین فردا اصل پول را بدهیم اما مشکل ما با جریمه این پرونده است.»وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پدیده کل مبلغ و جریمه را می‌خواهد گفت:« این باشگاه به ما محبت دارد و خیلی از مبلغ را کم کرده اما به عنوان مسئول باشگاه دولتی نمی‌دانم چطور این جریمه را پرداخت کنم. نکته‌ای را هم باید بگویم. نمی‌دانم روزی 10 میلیون جریمه برای چیست؟» صدری در خصوص ادعای وکیل باشگاه پدیده مبنی بر اینکه اگر پرسپولیس تا 3 دی پول رضایتنامه گل‌محمدی را ندهد از این باشگاه کسر امتیاز خواهد شد گفت: «طرف حساب ما حیدرپور و حمیداوی هستند. آنها به ما محبت داشتند. رفتیم و کدخدا را دیدیم در جریان صحبت‌های وکیل پدیده نیستم.ما عمل کرده صحبت می‌کنیم. من دنبال خراب کردن کسی نیستم. حرف مدیر بزرگواری که از آنها صحبت شد از من بهتر و درست‌تر هستند اما باید همه چیز شفاف شود.»
 
 
راهکار پرسپولیس برای حل مشکل رادو
این بار وکیل خوب می گیریم
صدری در مورد اینکه در صورت شکایت رادوشویچ خسارت سنگین به باشگاه پرسپولیس تحمیل خواهد شد گفت: «به رادوشویچ 80 هزار دلار پرداخت کردم اما اگر جدا شد مقصر نیستم. مگر من با وی سه ساله قرارداد بستم؟ مطالباتش از زمان انصاری‌فرد بوده است و ربطی به من ندارد. برای صفر کردن این طلب گام برداشتم.سه معاون من و مدیر برنامه‌اش شاهد هستند که گفتم 80 هزار دلار پرداخت می‌کنیم و از این بعد پرداختی ات مانند سایر بازیکنان است. نمی‌توان بدون مهلت قضاوت کرد. رادو هم به ما گفت می‌ماند.به حدی فکر می‌کردم راستگو است و به نظر من راستگوست. اما ممکن است ناراحتش کرده باشیم. خواهش کردیم بازگردد. الان هم می‌خواهیم به کارش بازگردد و به آن ادامه بدهد.» وی افزود: «به رادوشویچ اعتماد کردیم در غیر این صورت چه کاری می‌توانستم انجام بدهم اگر توافقی حاصل نشود دنبال کار قانونی می‌رویم. حتی مدیر برنامه‌هایش در جلسه نشسته بود که گفت با گرفتن 80 هزار دلار اوکی هستم. حس می‌کنم باشگاه در زمینه پرونده‌های حقوقی و بین‌المللی باید قوی‌تر عمل کند. باید بتوانیم در پرونده‌های خود از وکلای بین المللی خوب استفاده کنیم. اگر در پرونده‌های قبلی وکیل درست و حسابی داشتیم مانع پرداخت غرامت می‌شدیم. اما از این به بعد سعی می‌کنیم از وکلای بین‌المللی خوبی استفاده کنیم.» سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد برنامه‌های سرخپوشان برای بازگشت رادو گفت: « قطعا در این مورد تدبیر داریم. اولین خواسته ما بازگشت بود. دو بار به وی نامه زدیم و خودم نامه نوشتم تا به پرسپولیس بازگردد. اگر جواب داد در خدمتش هستیم و در غیر این صورت دنبال راه قانونی می‌رویم.»
 
 

 


Page Generated in 0.0065 sec