printlogo


کد خبر: 239358تاریخ: 1400/10/1 00:00
درخواست اکبرپور از مجیدی
قاسمی‌نژاد را دوباره بساز

نیمکت نشینی‌های امین قاسمی‌نژاد در استقلال با توجه به هیاهویی که این بازیکن به هنگام عقد قرارداد با استقلال داشت، به سؤالی مهم تبدیل شده است. پرسشی که بدون شک فقط فرهاد مجیدی می‌تواند پاسخ قانع کننده‌ای برایش داشته باشد. سرمربی استقلال اما تا به امروز تلاش کرده درباره بازیکنانش به شکل انفرادی صحبتی نکند. او نه زمانی که بازیکنانش می‌درخشند آنها را تمجید می‌کند و نه آن زمان که بازیکنان در وضعیت فنی مناسبی نیستند لب به انتقاد باز می‌کند.
 سیاست کاری سرمربی استقلال به گونه‌ای بوده که کمتر درباره بازیکنانش صحبت کند اما به هرحال موضوع قاسمی‌نژاد در استقلال هرگز بی‌اهمیت و کوچک نیست و سرمربی آبی‌ها احتمالاً در آینده با سؤالات بیشتری درباره این بازیکن مواجه خواهد شد. در عین حال کارشناسان حوزه استقلال معتقدند که مجیدی باید در آینده این بازیکن را بسازد تا دوباره در نقش یک گلزن ویژه قد علم کند. به یاد داریم امین زمانی که در پدیده مشهد بازی می‌کرد چه سیاقی داشت و هر موقعیتی را به سادگی از دست نمی‌داد. آن بازیکن محوری حالا به یک نیمکت نشین در استقلال تبدیل شده است.
 اتفاقی که علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال که خود نیز سال‌ها در خط آتش آبی‌ها به میدان رفته معتقد است باید به پایان برسد و آرام، آرام این بازیکن به ترکیب اصلی برسد. اکبرپور درباره وضعیت قاسمی‌نژاد در استقلال توصیه‌ای به فرهاد مجیدی دارد. او می‌گوید: «به شخصه در بازی با نود ارومیه انتظار بیشتری از امین قاسمی‌نژاد داشتم و پیش‌بینی می‌کردم اگر این بازیکن در ترکیب اصلی قرار بگیرد، گل می‌زند اما چنین نشد. قاسمی‌نژاد در شرایطی برای استقلال گلی نزد و تعویض شد که که در تیم قبلی خود جزو بهترین نفرات بود.
 ادامه نیمکت‌نشینی قطعاً به قاسمی نژاد لطمه وارد می‌کند اما اعتقاد دارم که مجیدی در دراز مدت به این بازیکن احساس نیاز خواهد کرد. از او می‌خواهم بیشتر به این بازیکن بازی بدهد تا شرایط روحی و روانی بهتری پیدا کند. قطعاً استقلال یک روز به این بازیکن نیاز پیدا خواهد کرد و اگر او را مدام روی نیمکت بنشانیم از لحاظ روحی و روانی دچار صدمات بیشتری می‌شود. مجیدی باید قاسمی‌نژاد را دوباره بسازد تا به یک مهاجم گلزن تبدیل شود. او بازیکن مستعدی است و همچنان می‌تواند در خط حمله استقلال مهره‌ای کلیدی و گلزن باشد.»

Page Generated in 0.0060 sec