printlogo


کد خبر: 239357تاریخ: 1400/10/1 00:00
بعد از وریا و مظاهری
دانشگر، جدیدترین مصدوم استقلال

بازی با نود ارومیه چندان هم برای استقلال کم هزینه نبود و مصدومیت‌هایی را به همراه داشت. محمد دانشگر در آن بازی برخوردی با مدافع تیم نود ارومیه داشت که حالا سبب شده او برای بازی با پدیده دچار اما و اگر شود. 
مصدومیت دانشگر از ناحیه انگشت پا است و به احتمال زیاد او نمی‌تواند استقلال را در بازی با پدیده همراهی کند. به جز او وریا غفوری و رشید مظاهری هم با مصدومیت مواجه‌اند. وریا با اینکه تمرینات نرم را آغاز کرده اما به احتمال زیاد به بازی با پدیده نخواهد رسید. 
مظاهری هم از ناحیه زانو مشکلاتی دارد که البته غیبت او تأثیری در ترکیب استقلال نخواهد داشت و اگر مظاهری در سلامت کامل هم قرار داشت، قطعاً در ترکیب استقلال قرار نمی‌گرفت.
 به جز وریا غفوری که غیبتش در ترکیب استقلال احساس می‌شود، فقدان محمد دانشگر نیز اثر آنچنان حادی بر روند تیمی استقلال نخواهد گذاشت. به جای دانشگر از عارف آقاسی استفاده خواهد شد و این مدافع که مقابل نود ارومیه هم بازی کرده بود، بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌گیرد. آقاسی در آن بازی فعالیت قابل توجهی داشت و حتی تا آستانه گلزنی هم پیش رفت اما ضربات نهایی او راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. 
با توجه به غیبت دانشگر حضور آغاسی در ترکیب استقلال قطعی است و این می‌تواند یک فرصت تازه برای مدافع تازه‌وارد استقلال باشد تا شایستگی‌های خود را به اثبات برساند.
 احتمالاً مجیدی از ترکیب 3 دفاع در این بازی بهره خواهد گرفت و در کنار آقاسی از مرادمند و یزدانی بهره خواهد گرفت. 
به طور کلی عملکرد مدافعان استقلال در فصل جاری بسیار خوب بوده و بازیکنان این خط توانستند نمایش قابل قبولی را از خود بجا بگذارند.

Page Generated in 0.0060 sec