printlogo


کد خبر: 239355تاریخ: 1400/10/1 00:00
اردوگاه آبی

 هشدار باشگاه استقلال به بازیکنان
در مراسم عضو سابق هیأت مدیره شرکت نکنید
یکی از اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال که پیش‌تر عضو تیم اقتصادی بود و کاری هم از پیش نبرد و به دلیل وعده‌های توخالی با این باشگاه قطع همکاری کرد به مناسبت شب یلدا دعوتنامه‌هایی برای برخی پیشکسوتان و بازیکنان استقلال ارسال کرده بود تا آنها در مراسمی با میزبانی او شرکت کنند.
 این مراسم طبق متنی که در کارت دعوت‌ها نوشته شده بود سه‌شنبه شب برگزار شد اما باشگاه استقلال در اقدامی پیشگیرانه از بازیکنان خود خواست به هیچ وجه در این مراسم حاضر 
نشوند.
 البته دلیل اصلی ممانعت باشگاه استقلال با حضور بازیکنان خود در این مراسم تنها دوری راه نبود و مدیران باشگاه استقلال دلایل دیگری را هم پشت این مخالفت داشتند و نمی‌خواستند بازیکنان به میهمانی فردی بروند که اکنون هیچ سمتی در باشگاه استقلال ندارد.
این شخص البته در کنار پذیرایی‌هایی از این دست به تازگی اقداماتی در راستای تشکیل یک تیم رسانه‌ای نیز انجام داده که چندان هم مورد توجه قرار نگرفته است.
 برخی این اقدامات را راهی برای بازگشت به مدیریت باشگاه استقلال از سوی فرد مورد نظر می‌دانند و برخی هم معتقدند که این شخص به دنبال معرفی بیشتر خود در فضای رسانه‌ای است که این اقدامات را انجام می‌دهد.
 
 
 
پاداش بازی با سپاهان به زودی پرداخت می‌شود
تیم استقلال در لیگ بردهای متعددی به دست آورده و جزو معدود تیم‌هایی است که تا پایان هفته دهم هیچ شکستی در کارنامه ندارد. به همین دلیل مدیران باشگاه در صدد حمایت مالی از بازیکنان هستند و قصد دارند پاداش پیروزی‌ها را بدون فوت وقت پرداخت کنند. 
بعد از اینکه پاداش برد مقابل پیکان به اعضای تیم پرداخت شد، مدیران استقلال به دنبال پرداخت پاداش بازی با سپاهان هم هستند تا تیم‌شان با انگیزه مناسب راهی مشهد شود. استقلال جمعه با تیم پدیده بازی دارد و اگر در این بازی هم شکست نخورد رکورد تازه‌ای از نباختن را در کارنامه خود به ثبت خواهد رساند.

Page Generated in 0.0054 sec