printlogo


کد خبر: 239352تاریخ: 1400/10/1 00:00
قلعه‌نویی دلیل سکوت پیشکسوتان استقلال

یکی از دلایلی که سبب شده پیشکسوتان استقلال در ماجرای بازیکن گابنی تیم گل‌گهر سیرجان سکوت کنند، حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت این باشگاه سیرجانی است. بسیاری از چهره‌های قدیمی باشگاه استقلال روابط مطلوبی با امیر قلعه‌نویی دارند و نمی‌خواهند درباره این ماجرا حرفی به زبان بیاورند تا در مقابل این مربی قدیمی قرار گیرند. احتمال بازگشت سرمربی کنونی گل‌گهر در سال‌های آتی به استقلال یکی دیگر از دلایلی است که سبب عقب‌نشینی پیشکسوتان استقلال شده است.
 اگر رسانه‌های مکتوب و مجازی را بعد از صدور حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه باشگاه گل‌گهر مورد کنکاش قرار دهیم به موارد اندکی از حمایت پیشکسوتان استقلال در این پرونده برمی‌خوریم. در روزهای اخیر خبرنگاران تماس‌هایی هم با پیشکسوتان استقلال داشتند تا درباره این موضوع صحبت کنند اما بسیاری از آنها حاضر به پاسخگویی نیستند. 
ایران ورزشی نیز در روزهای اخیر بارها با پیشکسوتان استقلال تماس گرفت تا درباره این ماجرا صحبت‌هایی انجام دهند اما هیچ‌یک حاضر به صحبت درباره این موضوع نشدند. البته احتمال بازگردانده شدن حکم از سوی کمیته استیناف را هم باید یکی از دلایل سکوت پیشکسوت‌های استقلال دانست.
 شاید برخی از آنها تصور می‌کنند تا زمانی که کمیته استیناف پیرامون این موضوع حکم قطعی ندهد، نباید اظهارنظری داشته باشند. به هرحال موضوع گل‌گهر سیرجان این روزها به یک بحث داغ در فضای رسانه‌ای تبدیل شده و حتی ایمیل‌های جعلی و ساختگی برای موجه جلوه دادن حضور این بازیکن در فوتبال ایران نیز تأیید شده است. 
گفته می‌شود نام چهار نفر در فهرست متهمان یا افراد مطلع در ماجرای جعل دیده می‌شود که ممکن است با تشخیص کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شوند. به نظر می‌رسد پرونده جعل نامه بازیکن گابنی در این بخش جنجالی‌تر و سنگین‌تر از نتایج اعلام شده در بخش اول حکم کمیته انضباطی باشد.

Page Generated in 0.0060 sec