printlogo


کد خبر: 239344تاریخ: 1400/10/1 00:00
خبر

استعلام وزارت ورزش برای یک بند اساسنامه
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان گفت: «برای تفسیر صحیح بند ۲ ماده ۲۲ اساسنامه جدیدالتصویب فدراسیون‌های ورزشی، از معاون حقوقی رئیس‌جمهور، تقاضای تفسیر مصوبه را کرده‌ایم.»
مرتضی فلاح با بیان این مطلب گفت: «با توجه به تفاسیر مختلف راجع به بند ۲ ماده ۲۲ اساسنامه جدیدالتصویب فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان به لحاظ اجرایی کردن صحیح مقررات و با لحاظ اینکه تفسیر مصوبه مذکور در صلاحیت مرجع تصویب کننده بوده برای رعایت اصول حقوقی و حقوق همه اشخاص و جلوگیری از تفاسیر و دیدگاه‌های متفاوت از معاون محترم حقوقی رئیس‌جمهور، تقاضای تفسیر مصوبه را کرده است.»
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به بند ۲ ماده ۲۲ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در خصوص انتخاب رئیس فدراسیون برای سه دوره متوالی یا متناوب گفت: «حسب اطلاعات واصله ومذاکره با احدی از مسئولین محترم سازمان بازرسی کل کشور در حوزه ورزش و جوانان ، سازمان مذکور هیچ‌گونه نظریه ای را راجع به مورد فوق اعلام نداشته است.»
او ادامه داد: «معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان پیش از این با ارسال نامه‌ای به معاونت حقوقی رئیس‌جمهور خواستار اعلام نظر و تفسیر مصوبه شده است.»
فلاح همچنین گفت: «هیچ‌گونه نامه‌ای یا اعلام نظریه تخصصی از سوی سازمان بازرسی کل کشور به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده که بخواهیم وتو و یا اینکه نظر دیگری اعمال شود.»
 
 
بازدید سرزده وزیر ورزش از فدراسیون‌ها
حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان دیروز از فدراسیون‌های شمشیربازی، اسکی، اسکواش، گلف، بیماران خاص و اتومبیلرانی بازدید کرد. 
سجادی ضمن بازدید از فدراسیون‌های شمشیربازی، اسکواش، بیماران خاص، اتومبیلرانی و موتورسواری و گلف از ساختمان محل استقرار آنها دیدن کرد.
سجادی در جریان این بازدید با مسئولان فدراسیون‌های شمشیربازی، اسکی، اسکواش، گلف، موتورسواری و اتومبیلرانی و بیماران خاص دقایقی گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و مشکلات این فدراسیون‌ها قرار گرفت. 
علی رغبتی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و کاوه احمدی، مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، وزیر ورزش و جوانان را در این بازدید همراهی کردند.
 
 
 امروز، هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال
کار آسان سپاهان مقابل آذرباتری
هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال مردان فردا، اول دی ماه با هفت دیدار در سیرجان، تهران، اصفهان، مریوان، ورامین، یزد و گنبد پیگیری می‌شود.
هفته پایانی دور نخست لیگ در حالی پیگیری می‌شود که تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه و پیکان جایگاه خود را به ترتیب در رتبه‌های اول، دوم و سوم جدول رده‌بندی تثبیت کرده‌اند. سپاهان که تنها تیم بدون باخت لیگ است، امروزبرای کسب سیزدهمین پیروزی مقابل آذرباتری ارومیه به میدان می‌رود و به نظر می‌رسد که شاگردان رحمان محمدی‌راد مقابل قعرنشین جدول رده‌بندی کار سختی نداشته باشند.برنامه هفته هفتم لیگ به شرح زیر است:
راه‌یاب ملل مریوان – لبنیات هراز آمل
مریوان، سالن زاگرس، ساعت ۱۶
سایپا – مس رفسنجان
تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۶
شهرداری ورامین – پاس گرگان
ورامین، سالن گل‌عباسی، ساعت ۱۶
شهداب یزد – پیکان
یزد، سالن شهداب، ساعت ۱۶
شهرداری گنبد – هورسان رامسر
گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۶
فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ارومیه
 سیرجان، سالن شهید سلیمانی، ساعت ۱۶
فولاد مبارکه سپاهان – آذرباتری ارومیه
اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت ۱۷
 
 
 برتری باریج اسانس در دیدار معوقه لیگ والیبال زنان
نتیجه یکسان در 3 ست
دیدار معوقه لیگ برتر والیبال زنان با برتری باریج اسانس کاشان به پایان رسید.
هفته دهم لیگ برتر والیبال زنان از دوشنبه ۲۹ آذر آغاز شد و چهار تیم به مصاف هم رفتند. دیدار تیم‌های باریج اسانس کاشان و پیکان تهران با یک روز تأخیر سه‌شنبه (۳۰ آذر) برگزار شد که با برتری باریج اسانس به پایان رسید.تیم کاشان در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۷ به پیروزی رسید. 
نتایج کامل هفته دهم به شرح زیر است:
مهرسان صفر – ۳ ذوب‌آهن اصفهان
ست اول ( ۱۳ بر ۲۵)، ست دوم (۱۵ بر ۲۵)، ست سوم (۱۴ بر ۲۵)
ریف اصفهان ۳ – ۲ ستارگان فارس
ست اول (۲۸ بر ۲۶)، ست دوم (۲۵ بر ۱۸)، ست سوم (۲۱ بر ۲۵)، ست چهارم (۱۳ بر ۲۵)، ست پنجم (۱۶ بر ۱۴)
بانوان ورامین صفر – ۳ مس رفسنجان
ست اول (۱۳ بر ۲۵)، ست دوم (۱۷ بر ۲۵)، ست سوم (۱۸ بر ۲۵)
سایپا ۳– صفر جوانان زرتشتی یزد
ست اول (۲۵ بر ۱۴)، ست دوم (۲۵ بر ۶)، ست سوم (۲۵ بر ۱۶)
باریج اسانس کاشان ۳ - صفر پیکان
ست اول (۲۵ بر ۱۷)، ست دوم (۲۵ بر ۱۷)، ست سوم (۲۵ بر ۱۷)‌

 


Page Generated in 0.0053 sec