printlogo


کد خبر: 239340تاریخ: 1400/10/1 00:00
خبر

کریمی به نساجی پیوست
بازیکن پیشین باشگاه‌های استقلال و گل‌گهر به عضویت تیم نساجی قائمشهر درآمد. سیدمحسن کریمی بازیکن 27 ساله مازندرانی طی توافقی با مدیران باشگاه نساجی به عضویت این تیم مازندرانی درآمد و در ادامه مسابقات لیگ برتر ‌پیراهن ‌نساجی ‌را به تن خواهد کرد. کریمی سابقه پوشیدن پیراهن باشگاه‌های استقلال و گل‌گهر را در کارنامه خود دارد.
 
 
سرنخ‎های تازه از پرونده جعل مدارک بازیکن گل‌گهر
هفته گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بررسی پرونده حضور اریک بانیاما به گل‌گهر، رأی به سه بر صفر شدن نتایج این تیم در سه دیدار برابر استقلال، سپاهان و پیکان داد. در انتهای رأی این کمیته اما نکته مهمی وجود دارد جایی که آمده است: «ضمناً پرونده در خصوص شناسایی و اتخاذ تصمیم نسبت به جاعل و سایر اشخاص مرتبط مفتوح خواهد بود». این بخش از ماجرا مهم‌ترین نکته‌ای است که وجود دارد و این سؤال مطرح است که چه کسی یا کسانی اقدام به جعل کرده‌اند. گفته می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با همکاری پلیس فتا با وجود برخی فشارها و توصیه‌های بیرونی، کارش را در رسیدگی به این بخش پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر دنبال و در این خصوص اقدام به صدور رأی خواهد کرد. رسیدگی به موضوع جاعلان و مسببان جعل در این پرونده با همکاری پلیس فتا و براساس گزارش ارائه شده ادامه یافته و سرنخ‌های تازه‌ای در این خصوص به دست آمده است. بر این مبنا برخی افراد مرتبط با این پرونده در جریان جعل نامه‌هایی که به فدراسیون فوتبال ارائه شده نقش داشته‌اند و برخی افراد دیگر نیز از عدم صحت محتوای این نامه‌ها و اقدامات غیر قانونی صورت گرفته در این خصوص مطلع بوده‌اند. نام چهار نفر در فهرست متهمان یا افراد مطلع در ماجرای جعل دیده می‌شود که ممکن است با تشخیص کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شوند. به نظر می‌رسد پرونده جعل نامه بازیکن گابنی در این بخش جنجالی‌تر و سنگین‌تر از نتایج اعلام شده در بخش اول حکم کمیته انضباطی باشد.
 
 
نقش جهان، میزبان نساجی می‌شود؟
باشگاه نساجی مازندران در تلاش است با همکاری باشگاه سپاهان دیدارهای خانگی‌اش را در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار کند. نماینده مازندران پیش از این هم تلاش‌هایی را برای انجام بازی‌هایش در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد کرده بود و موافقت مسئولان ورزش مازندران و همینطور آستان قدس رضوی را گرفته بود اما در نهایت با مخالفت شورای تأمین استان خراسان رضوی برگزاری بازی‌های نساجی در مشهد منتفی شد. از طرف دیگر مسئولان ورزش استان مازندران به دنبال این هستند، چمن ورزشگاه شهدای ساری را هم ترمیم کنند و دست‌کم تا پایان سال جاری این ورزشگاه آماده انجام بازی نخواهد بود. به همین خاطر باشگاه نساجی در تلاش است تا موافقت باشگاه سپاهان و همینطور مسئولان مربوطه در استان اصفهان را جلب کند تا دیدارهای خانگی‌شان را در ورزشگاه نقش جهان انجام دهد. باید دید بالاخره مدیران نساجی می‌توانند بازی‌های تیم‌شان را در اصفهان انجام دهند یا همچنان باید درگیر انتخاب ورزشگاه برای برگزاری دیدارهای خانگی خود باشند.
 
 
کعبی: بازیکن تراکتور در آفساید قرار نداشت 
عقیل کعبی مدافع تیم فوتبال مس رفسنجان درباره پیروزی تیمش مقابل تراکتور در جام حذفی می‌گوید: «ما مسابقه سنگینی داشتیم، ولی خدا را شکر که در ضربات پنالتی با درخشش فائز الرشیدی برنده شدیم و البته داود نوشی‌صوفیانی هم در جریان بازی عملکرد خوبی داشت. هدف ما در جام حذفی این است که یک شگفتی خلق کنیم و امیدوارم در نهایت اتفاقاتی رخ دهد که هواداران را خوشحال کنیم.» او با اشاره به اعتراض تراکتوری‌ها به داور بازی اینطور می‌گوید: «به هر حال اشتباهات داوری همیشه وجود دارد و همه تیم‌ها ممکن است سود کنند یا ضرر ببینند. من هم در یک صحنه دیدم که بازیکن تراکتور در آفساید قرار نداشت، ولی ما نباید به داورها فشار بیاوریم و باید کمک کنیم تا آنها بهترین قضاوت را داشته باشند. داوران در بازی‌های گذشته پنج پنالتی برای ما گرفتند که همه آنها درست بودند و حتی کارشناسان داوری هم تأیید کردند. وقتی پنالتی رخ می‌دهد اگر داور تصمیم دیگری بگیرد قطعاً به ضرر خودش خواهد بود، پس او سعی می‌کند بهترین تصمیم را بگیرد.» آنها فردا با نساجی بازی دارند: «همه بازی‌های لیگ برتر سخت است و مطمئناً مقابل نساجی هم کار آسانی نخواهیم داشت. لیگ برتر ایران شبیه لیگ انگلیس شده است و هیچ‌کدام از دیدارها قابل پیش‌بینی نیست.»
 

Page Generated in 0.0050 sec