printlogo


کد خبر: 239339تاریخ: 1400/10/1 00:00
آذرباد: قرار بود پنالتی پنجم را بزنم که کار به آنجا نرسید
مساوی شدیم چون در زمین حافظیه نمی‌شد فوتبال بازی کرد

گفت و گو
ناصرقراگزلو     
 
محسن آذرباد بازیکن باتجربه تیم مس رفسنجان از پیروزی با ارزش تیمش مقابل تراکتور در ضیافت پنالتی‌ها حرف می‌زند؛ بازیکنی که از اهداف بزرگ تیم رفسنجانی برای قهرمانی در جام حذفی و رتبه‌های بالای جدول در لیگ صحبت می‌کند.
 
در جام حذفی تیم خوب تراکتور را شکست دادید.
از سوی دو تیم بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم اما در این بین تیم ما خیلی بهتر از تیم تراکتور بود به شکلی که باید در نود دقیقه پیروز می‌شدیم و نتیجه می‌گرفتیم اما چند موقعیت‌مان را با بدشانسی از دست دادیم تا کار در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شود. البته بازی نشان می‌دهد که ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و استحقاق‌مان هم این بود که باید با چند گل پیروز می‌شدیم اما به هر حال جام حذفی شرایط خاص و متفاوت خودش را دارد به همین دلیل هم ما به خواسته‌مان که برد بود رسیدیم و به مرحله بعدی هم دست یافتیم که اصلی‌ترین هدف ما بود.
داوری بازی‌تان مقابل تراکتور چگونه بود؟
تراکتوری‌ها روی یک صحنه به شدت به داوری معترض بودند.
من آن صحنه را ندیدم و واقعاً نمی‌توانم در خصوص آن اظهار نظری داشته باشم. اما به نظرم داور خوب بود و با کمک‌هایش قضاوت خوبی را ارائه دادند به شکلی که هر دو تیم از نحوه قضاوت راضی بودند و هیچ مشکلی در بازی دیده نشد که اعتراض دو تیم را همراه داشته باشد.
تراکتور را با مربی خارجی‌اش تیم متفاوتی نسبت به قبل دیدید؟
تراکتور تیم قابل احترامی است که فوتبال خوبی را هم ارائه می‌دهد و مربی خارجی هم که به این تیم آمده شرایط خوبی را برای تیمشان به وجود آورده است.
چرا پنالتی نزدی؟
طبق صحبتی که از سوی کادر فنی با بازیکنان‌مان قبل از پنالتی زدن انجام شد قرار بود من پنالتی پنجم را بزنم اما چون تراکتوری‌ها چند پنالتی را از دست دادند اصلاً کار به ضربه پنالتی پنجم کشیده نشد و ما قاطعانه حریف‌مان را در ضربات پنالتی شکست دادیم.
چرا در دیدار قبلی‌تان مقابل فجر متوقف شدید؟
زمین چمن حافطیه به گونه‌ای است که واقعاً امکان بازی خوب و روان و به نوعی امکان فوتبال بازی کردن در آن وجود ندارد خصوصاً برای تیم‌های تاکتیکی که روی زمین بازی می‌کنند و به دنبال کسب نتیجه از این طریق هستند اما با همه این اوصاف، مساوی هم در خارج از خانه با شرایطی که زمین محل بازی داشت نتیجه بدی برای تیم میهمان محسوب نمی‌شود.
فردا با نساجی بازی دارید.
این بازی در زمین خودمان است به همین دلیل باید نساجی را شکست داده و باز هم شرایط‌مان را در جدول به لحاظ رده‌‌بندی ارتقا دهیم.
 

Page Generated in 0.0060 sec