printlogo


کد خبر: 239331تاریخ: 1400/10/1 00:00
ادامه حمایت اینفانتینو از برگزاری دوسالانه جام‌جهانی

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، معتقد است افراد زیادی از طرح این سازمان برای برگزاری دو سال یک‌بار جام‌جهانی حمایت می‌کنند.
اینفانتینو مدعی شده جوانان دوست دارند فوتبال‌های بیشتری را در طول سال تماشا کنند و تحقیقات نشان داده برگزاری دو سال یک‌بار جام‌جهانی مشکلی برای این ورزش محبوب ایجاد نخواهد کرد.
مذاکرات و بحث درباره برگزاری دو سال یک‌بار جام‌جهانی از ماه‌ها پیش ادامه دارد و بسیاری از کارشناسان، مربیان و فوتبال‌دوستان مخالفت جدی خود با این طرح را اعلام کرده‌اند.
اینفانتینو در این باره گفت: «افرادی با این طرح مخالف هستند و تعدادشان هم زیاد است اما باید صداهایی که در این طرح به گوش می‌رسد را نیز مدنظر قرار داد. افراد بسیاری با این طرح موافق هستند، به همین دلیل باید واقعاً سعی کنیم تمامی این نقطه‌نظرها را با یکدیگر ترکیب کنیم.»
او تأکید کرد: «ما نمی‌توانیم به بقیه دنیا بگوییم فوتبال جهانی است، پول‌تان را به ما بدهید و ما را در تلویزیون تماشا کنید.
 ما از متخصصان بیشتری کمک گرفته‌ایم. آنها از هواداران نظرسنجی انجام دادند و بیش از 100 هزار نفر در 140 کشور در این نظرسنجی شرکت کرده و مشخص شده نسل جوان خواهان تماشای فوتبال بیشتری است.»
اینفانتینو ادامه داد: «کار ما این است که به همه توجه کنیم. کار من به‌عنوان رئیس فیفا این است که سعی کنم با همه همکاری داشته باشم و به این فکر کنم که چه چیزی خوب است و چطور می‌توانم این شکاف را از بین ببرم. تحقیقات به‌‌خوبی نشان داده هیچ مشکلی برای جام‌جهانی به وجود نمی‌آید و مزایایی نیز برای فوتبال خواهد داشت. این کار به ما اجازه می‌دهد سرمایه‌گذاری بیشتری روی پیشرفت فوتبال در سراسر دنیا داشته باشیم که برای همه مهم است.»

Page Generated in 0.0052 sec