printlogo


کد خبر: 239330تاریخ: 1400/10/1 00:00
مربی ایران همچنان عضو کادر فنی لوانته
پریرا رفت، محبی در لالیگا ماند

اواسط نیم‌فصل اول لالیگا بود که مسئولان باشگاه لوانته پاکو لوپز را اخراج کردند و خاویر پریرا را به‌عنوان جانشین او برگزیدند. شکست 3 بر یک مقابل رئال‌بتیس اما به‌منزله اخراج خاویر پریرا، سرمربی اسپانیایی تیم لوانته بود که چندی پیش سوپرلیگ چین را به مقصد لالیگای اسپانیا ترک کرد و جهانیار محبی را به‌عنوان مربی در کادر فنی خود قرار داد تا او تجربه‌ای ویژه را پس از موفقیت در لیگ چین پیش روی خود داشته باشد.
اما اوضاع برای پریرا چندان خوب پیش نرفت و در نهایت چند شکست متوالی سبب شد مدیران لوانته تصمیم به اخراج سرمربی و مدیر ورزشی تیم بگیرند. آنها در یک جلسه فوری شبانه پس از باخت تیم به بتیس، این تصمیم را گرفتند تا ناوارو به‌عنوان اسطوره باشگاه و مدیر ورزشی از رئال‌بتیس اخراج شود و پریرا هم جای خود را به سرمربی تیم B باشگاه بدهد.
اما نکته جالب این است که مدیران باشگاه لوانته ترجیح دادند به قرارداد با جهانیار محبی مربی ایرانی تیم‌شان پایبند بمانند و حداقل او را تا پایان فصل حفظ کنند تا وی در کادر فنی لوانته باقی بماند. جهانیار محبی تجربه صعود به سوپرلیگ با افشین قطبی را دارد و پس از آن هم با خاویر پریرا در هنان جیانی چین کار کرد و حالا در قامت اولین عضو کادر فنی ایرانی در لالیگا به کارش ادامه می‌دهد.
لوانیته در آخرین بازی خود، قبل از تعطیلات نیم‌فصل میهمان والنسیا بود تا دربی این شهر را برگزار کند. این دیدار در شرایطی که لوانته 2 بر صفر از حریف پیش بود، با نتیجه 4 بر 3 به سود والنسیا تمام شد. با این نتیجه لوانته همچنان با 8 امتیاز در قعر جدول لالیگا حضور دارد اما مسئولان و کادر فنی این تیم امیدوارند بعد از تعطیلات از بحران خارج شوند و بتوانند بقای خود را قطعی کنند.

Page Generated in 0.0055 sec