printlogo


کد خبر: 239324تاریخ: 1400/9/30 00:00
نتایج سینوسی؟ این سؤال را چند بار پرسیده‌اید
سولدو: نمی‌توانم از بازیکنان ایرادی بگیرم، بدشانس بودیم

زونیمیر سولدو سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از شکست تراکتور مقابل مس رفسنجان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوب بود و در 120 دقیقه تیم حریف را خوب کنترل کردیم و موقعیت آنچنانی ندادیم. ما یک موقعیت خوب در نیمه اول داشتیم که به تیر خورد و در ادامه هم خوب بودیم. در مجموع بازی که به پنالتی کشیده می‌شود، شانس پیروزی برابر است و این بار به سود مس شد.
وی در مورد نتایج سینوسی تراکتور عنوان کرد: چندین بار است که این سؤال پرسیده می‌شود. تیم ما به خوبی آماده‌سازی نداشته و فصل را خوب شروع نکرده است. 7، ‌8 بازیکن خوب فصل قبل هم جدا شدند و جایگزین خوب هم جذب نشد. فشردگی مسابقات هم اذیت می‌کند و زمانی نداریم که به اندازه کافی کار کنیم. 4 روز دیگر باید مسابقه بدهیم و فصل سختی را پیش رو داریم. جوانانی که هستند، خوب کار می‌کنند و کیفیت آنها همین است.
سرمربی تراکتور در مورد داوری گفت: توپ به دست بازیکن حریف خورد و داور یک پنالتی 100 درصد ما را نگرفت اما نمی‌خواهم در مورد آن بیشتر توضیح بدهم.
سولدو در مورد عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: بچه‌های ما در وسط زمین چیزی که می‌خواستیم را انجام دادند و نمی‌توانم ایرادی بگیرم. باز هم می‌گویم پنالتی شانسی است و هر تیمی بهتر بزند و شانس داشته باشد، برنده می‌شود. آمادگی روحی و روانی هم البته مهم است.

Page Generated in 0.0049 sec